czwartek, 28 czerwca 2012

Woda

Heja! Dzisiaj będzie dosłownie wszystko to co mi podeszło pod mychę, a jest związane z wodą :) Byłabym wdzięczna gdyby przybyło troszkę komentarzy, ale bez nacisku :) Miłego oglądania :*

Boys


Ja chcę tam być!!!



Girls
  


 Przepiękne zdjęcie. Zakochałam się jak tylko je zobaczyłam. To Miku Hatsune jakby coś ;)




















  




















Love









 Z Anime



Lekki wkurw Saska ^^



Łeeeee... (chlip) Biedny Luffy! (chlip) Nie umiem tak jak i on przeżyć utraty Ace'a! (smark) (Załamuje się psychicznie i chodze do tyłu, po pięciu min przyjeżdża taki fajny, przytulny samochodzik, do mojego domu wchodzi niebieskooki przystojniak i grzecznie prosi abym dała się ubrać w przepiękna białą sukienkę, która (ku mojemu zaskoczeniu) nie miała dziurek w rękawach. Tak sie kończy historia Nee - chan T.T)

Tak! Jestem z siebie dumna! Odwaliłam kawał dobrej roboty. Prawda? Ale temat zawdzięczam przyjaciółce, która jest zapaloną mango-czytelniczką  i jest równie zboczona jak ja (no ok. Ja bardziej)  :) Dziękuje Ci moje kochanie przepiękne za pomoc :*:* I Tobie KatD-chan również, za to, że regularnie wpadasz na bloga i komentujesz noteczki. Chwała Ci za to! :) Do za 12 dni. Papa :*:*:* 

5 komentarzy:

  1. O mój boże! Obrazki jak zwykle cudowne, zawsze wyszukujesz takie specjalne, pełne i niesamowite arty. Gratuluję i pozdrawiam!

    KatD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na honor wojownika. Pojawiła się nowa notka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na honor-wojownika. Pojawił się już szósty rozdział. Pozdrawiam!
    KatD
    [honor-wojownika.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  4. Honor-wojownika przeniesiony na blogspota. Zapraszam do komentowania historii pod nowym adresem http://honor-wojownika.blogspot.com/.
    Pozdrawiam!
    KatD

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowa notka na http://honor-wojownika.blogspot.com/.
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń