wtorek, 26 czerwca 2012

Dziewczyny

Hejka! Tak, jak obiecałam, dodaje notkę. Główną myślą przewodnią będzie odwdzięczenie się KatD-chan za wielki powrót na scenę literacko-pisarską. Może sobie coś wybierzecie i wy :)

Brązowe 









 To damski odpowiednik Starrka z Bleach


























Czarne


To jest niby "Hinata w Krainie Czarów" (chłopak to ponoć Sasek) produkcji znajomej mi osoby, ale za nic w świecie mi to nie przypomina żadnej z tych osób -.-"








 Blade and Soul


 Hehe. Jakbym siebie widziała :)

 To jeden z moich ulubionych portretów







 Ulubione zdjęcie w moim archiwum


































 The Breaker










Blond 
























I to już wszystko. Mam nadzieje, że zarówno KatD jak i innym "przeglądaczom" i "ściągaczom"  się podobało :) Do jutra :* PS. Przepraszam za przekleństwo (buhahahaha!!!).

2 komentarze:

  1. Witaj, moja droga!
    Wpadłam tu zaraz po dodaniu informacji przez ciebie u mnie, ale żadnych dziewcząt dojrzeć nie mogłam i cieszę się, że tknęło mnie teraz, aby tu przydreptać. :)

    Obrazki cudowne, bardzo, ale to bardzo mi się przydadzą. Dziękuję serdecznie za notkę wstawioną specjalnie dla mnie, to bardzo miłe z twojej strony. Blondynki, brunetki i szatynki przydadzą się, a pewnie, skopiowałam sobie część z nich do swoich zapasów. :)

    Nie wiem, czy miałaś już jakieś zamówienia, ale jeśli nie... hm... chciałabym sobie coś zamówić. A mianowicie chodzi mi o chłopaków w płaszczach lub z zakrytymi twarzami. Tworzę kolejne, nowe postaci do opowiadania i właśnie takowy mężczyzna, o którym nic nie wiadomo i którego nawet nie widać do końca by mi się przydał. :)

    Pozdrawiam serdecznie, życzę dalszej owocnej pracy.
    KatD

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne!Mogę czasem jakiegoś użyć,bo sama mam problemy ze znajdywaniem? :)

    OdpowiedzUsuń