czwartek, 14 czerwca 2012

One piece (+18) i Madara Uchiha

Och. Jak ja się niewyobrażalnie cieszę z powodu twego zamówienia Katuś, o Kanako nie wspomnę ( ja też jestem zapalonym yaoiowcem i łączę wszystko ze wszystkim^^" ). Cóż, może pierwsze dam yaoi, a potem Madarę.

Ace x  Luffy:

 
Ciekawe, czym sobie Luffy zasłużył, no nie?




Kyaaaa!!!

















Cóż Shanksika z Oczkiem spotkałam, ale mnie nie usatysfakcjonowały, więc dam inne.

Mihowk:


Shanks :

















Zoro x Sanji :













Tu mały bonusik. Marco x Ace ( też bardzo lubię tę parkę )




A teraz ,jeden  z najprzystojniejszych Uchihów... Madara! ( Oklaski w tle )










 Yes Master... *////*











Jestem! Zrobiłam! Zdążyłam! I mam nadzieje, że sprostałam zadaniu. Dziękuję Ci Kat za chęć niesienia pomocy nowonarodzonemu „Kawałkowi mnie”, ale nie mam zielonego pojęcia, jak pomajstrować przy blogu, więc chyba nic z tego nie będzie, no chyba, że mnie ktoś nauczy ^.^ Nie musiałaś mi dziękować, Kanako-san, ale mimo to jestem wdzięczna, że tu jesteś. Mam nadzieję, że foty się podobały. Papa :* 

3 komentarze:

  1. Witam! Przeglądnęłam obrazki i wiesz, co ciekawe? Kilka pochodzi z mojego albumu o Madarze. ^ ^ Chodzi mi o te z czarnymi ramkami. Co prawda album na blog onet nie jest już aktywny, ale poznaję dodane przez siebie rameczki, te czarne.

    Obrazki są cudowne, na pewno mi się przydadzą. Te z One Piece także, niektóre są wybitnie ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihi, uwielbiam pairing AcexLuffy i ZoroxSanji, ogólnie jest grom pairingów łan pisowskich, które uwielbiam. I niewiele heteroseksualnych, choć najważniejsze to zdecydowanie SanjixRobin, ZoroxNami, RogerxRouga, LuffyxHancock tudzież AcexHancock i ShanksxMakino.
    Cieszę się, że umieściłaś również zdjęcia MarcoxAce, bo również mam wielki sentyment do tego pairingu, zwłaszcza, że ich moce szatańskich owoców ładnie się dopełniają. Tak swoją drugą zastanawiam się jak potoczyły się losy flot Białowąsego. Mam nadzieję, że Oda-sensei rozświetli nam w pewnym momencie sytuacją tych piratów, zwłaszcza, że również bardzo ich lubiłam.
    Och, w łan pis jest tyle wspaniałych postaci, że nawet trudno mi wybierać lepsze, chociaż zdecydowanie, jeśli chodzi o mnie, szala przeważa na szaloną załogę Słomianych, zwłaszcza prym wiedzie mój ukochany princess hentai, Sanji-kun, choć Zoro i Ruffy nie odstają daleko, nie wspomniawszy już o Brooku czy Frankym i Robin-chwan! ^^
    A jak jest u ciebie? Masz jakieś swoje ulubione postacie z tej serii? ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Z łana? Dziewczyno OGROMNE POKŁADY! Najbardziej lubię załogę wąsika jak i jego samego ubóstwiam! Następnie Marco, Ace przeważa najbardziej ^^", biednego Thatcha ( chyba tak to sie pisało )brutalnie zamordowanego przez chorego psychicznie i niemoralnego seksualnie Marshall D. Teacha. Nie cierpie tej starej obrośniętej na klacie ze zwisającym do ziemi, obtłuszczonym brzycholem imitacji pirata! Poza tym lubie Trafalgara Lawa, Luffika, Zoro *////* , Shanksa :*, Krokusia, Nami ( jest zajebista. Ustawiła se całą załogę. No i to chyba na tyle. Co do spotkania słomianych z "wąsikami" to myślę, że nowym kapitanem będzie Marco w końcu był pierwszym oficerem. Mam takie jedno zdjęcie gdzie sie spotykają i je dzisiaj wrzucę może Ci się spodoba. Paringi ehh? Za dużo ich!!! Ale tak ogółem to taka naj naj naj naj najlepsza to AcexMarco. Mam tego M.A.S.E. Jestem troszkę zawiedziona że nie ma żadnych zamówień T.T ...

    OdpowiedzUsuń