sobota, 9 czerwca 2012

Nowy Początek

Cześć! To mój pierwszy pościk, tak jak i blog. Jestem zupełnym żółtodziobem w tych sprawach, więc bądźcie wyrozumiali. Echhh, a więc zaczynamy! Na początek przedstawię moje ulubione postacie. Oczywiście w przypadkowej kolejności, nie licząc trzech pierwszych miejsc u chłopców
BOYS:
1. Portgas D.Ace  ( One Piece )
 
Nie wiem, jak to opisać, ale chyba jestem od niego uzależniona...

2. Phoenix Marco ( One Piece )
 
Od tego blondaska też -.-"

3. Hirako Shinji ( Bleach )


4. Grimmjow Jagerjaques

5. Kanda Yuu ( D.Gray-Man )
 On i Tikki to moje ideały.

6. Tikki Mikk ( D.Gray-Man )

7. Shaka Virgo ( Saint Seiya )

8. Sasori No Danna ( Naruto )

9. Vincent Valentine ( Final Fantasty )

10.  Senri Shiki ( Vampire Knight )
                                                  

11. Monkey D Luffy ( One Piece )

12. Trafalgar Low ( One Piece )

 13. Izou ( One Piece )

 14. Shanks *_* ( One Piece )


 15. Sabo ( One Piece )




GIRLS:
1. Ise Nanao ( Bleach )

2. Elwen ( ? )
 Ona jest z jakiejs francuskiej "mangi".

3. Road Camelot ( D.Gray-Man )

4. Mirajne ( Fairy Tail )

5. Nana ( Nana )

6. Uzumaki Kushina ( Naruto )

7. Nami ( One Piece )

8. Nico Robin ( One Piece )

9. Miku Hatsune ( Vocaloid )

10. Megurine Luca ( Vocaloid )

 No i to już finito ! Mam nadzieję, że się podoba. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz