poniedziałek, 25 czerwca 2012

Devil May Cry

Hello! W dość krótkim czasie dodam notki z powodu mojej przyszłej nieobecności. Tak więc kolejne posty (bodajże 2-3) będą od 26.06-29.06. Dziś moja ulubiona gra PC Devil May Cry wydawnictwa CAPCOM.

Dante *////*



























































 Niejeden by tak chciał ^^
















 Tak Tak! Już idę!














Devil May Cry vs Ghost Rider !






 Za coś takiego dostałby ode mnie w pysk



 "Ewolucja" Dante




Nero 





































Razem o.O"

 Trish i Dante



 Ten pierwszy to Vergil brat bliźniak (choć wcale nie wygląda) Dante





Cross-over Assassin and DMC



 NIE KOMENTUJE -.-"

 Miss Lady i Nero


 Nevan i Nero.

 Gloria i Nero













 Cross-over


 Nero i Kirie











 Od lewej: Miss Lady, Trish, Dante, Gloria, Nero i Kirie










Tu Vergila widać chyba najlepiej

Z góry chciałam przeprosić, że w "Razem o.O" zrobiłam taki bajzel i dałam yaoi, hentaio podobne i te takie zwykłe, na których do niczego (niestety)  nie dochodzi do jednego przedziału, ale już mi się nie chciało segregować czyt. mam dzisiaj straaaaaaszneeegoo Lenia i to przez duże "L". Co do DMC to widziałam całe anime i czytałam mange, ale to było już dość dawno temu i teraz nie umiem jej znaleźć. Mam również wszystkie cztery gry i z niecierpliwością czekam na piątą, o ile w ogóle wyjdzie i na film, który ma się pojawić jeszcze w tym roku jesienią. Polecam również one shots yaoi ( są po prostu boskie :) ) Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz