poniedziałek, 11 czerwca 2012

Orihara Izaya x Heiwajima Shizuo

 Dzień dobry! Mam dziś niebywały humorek, więc dodam jedną z moich ulubionych parek Yaoi. Wierzcie lub nie, ale nie jedno Yaoi się w życiu czytało i mogę stwierdzić, iż jestem lekko, leciutko zboczona. No dobra, jestem cholernie zboczona, ale nie liczy się sam fakt, tylko to, że potrafię się wszem i wobec, w dodatku publicznie, do tego przyznać! (Chwała Bogu, że nie dodałam zdjęcia na profilu xd). Dziękuję mojej kochanej Katuś za powrót do opowiadań Naruto i za przełamanie pierwszych lodów z komentarzami :* Zapraszam do oglądania















3 komentarze:

  1. O tak, ja też przepadam za tą parką, chociaż, powiem szczerze, nigdy nie czytałam mangi z nimi, ani nie oglądałam anime. >.> Ale ich kojarzę i lubię. ^ ^

    I proszę bardzo za pierwszy komentarz. ^ ^ Jak tylko dodam u siebie nową notkę, polecę twój blog innym, ktoś tu na pewno przydrepta dzięki temu.

    Oglądałam wcześniejsze posty, bo jakoś do głowy mi nie przyszło, by to zrobić wcześniej... >.>
    Oglądasz więc "One piece" oraz "Naruto", "bleacha" oraz inne, których nie kojarzę. Miło. Ja gustuję tylko w Naruto i Bleachu, nigdy nie oglądałam One piece, warto? Na razie buszuję po Animeonie w poszukiwaniu czegoś fajnego. Pokochałam dzięki temu Kuroshitsuji oraz Hellsinga, to cudowne anime, a postaci Sebastiana oraz Alucarda są po prostu ponadczasowe.
    Jak na razie jestem na etapie oglądania Sankereii. Krótkie anime, miła chwilka wytchnienia.

    Można u ciebie zamawiać obrazki? Chętnie bym wyszła z kilkoma propozycjami. :)

    Pozdrawiam.
    KatD

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jakże miło, że można składać zamówienia! Tudzież przełamuję lody i w tej kwestii, a więc chciałabym cię serdecznie poprosić o umieszczenie jakiś obrazków Madary. Nie pogniewałabym się, gdyby widniał na nich z dziewczyną w paringu, nie musi być z blondynką, szczerze, teraz zależałoby mi na brunetce... Ale każdy inny kolor włosów będzie super, w końcu dam radę sobie to wszystko jakoś przerobić w PhotoFiltre. ^ ^

    Mam tez kilka pomysłów na twoją stronę... może umieścisz osobną ramkę w menu, gdzie można by było zamawiać obrazki? To zwiększyłoby popularność. No i oczywiście, polecam się w sferze grafiki. Co prawda, nie potrafię wykonywać szablonów na blogspota, mam w planach dopiero się tego nauczyć, ale oferuję wykonanie nagłówka dla ciebie. Jeśli będziesz zainteresowana, napisz na malach-tow.blog.onet.pl - to szablonairnia, na której pracuję.

    Pozdrawiam serdecznie.

    KatD

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za zaproszenie na bloga. Chętnie poproszę o arty z braćmi D. (AcexLuffy), także z ZoroxSanjim oraz ShanksemxMihwakiem ^^

    OdpowiedzUsuń