czwartek, 21 czerwca 2012

Sweet Boys

Yo! Może na początek 2 powiadomienia. Po primo 30.06 wyjeżdżam, więc przez jakiś czas mnie nie będzie.  Sprawa druga dotyczy zamówień. Ludzie błagam wysilcie się choć trochę! Na pewno są obrazki, które ktoś by chciał, no nie? Napiszcie co, a ja postaram się to załatwić, ok? To dla mnie trochę bez sensu, żeby istniał blog poświęcony zamawianiu zdjęć bez ich zamawiania -.-" (Tu się załamuję psychicznie) Tak więc, szczerze z całeeeeeego mojego mającego już setki zawałów serduszka proszę zamawiajcie! Koniec powiadomień :)

SWEEEEEET BOYSS *///////*
























Sengoku Basara. Ciekawe i to bardzo. Zresztą to widać...




 To było Axis Power Hetalia . Czytałam, ale nie zapadło mi w pamięci -.-"

 Lovely Complex?

Psychic Detective Yakumo zaczepista manga. Polecam:)





























Nie ma to jak Hauru :)



 Kuroko Tetsuya. Fajne.






"I am a Hero!" - Gandzioooo *///* Nie mogłam się powstrzymać ^^



Wszystko na dzień 21 czerwca 2012 roku. Czyli to wszystko na dziś, jakby ktoś nie wiedział :P Papa :*:*

1 komentarz:

  1. Zapraszam na http://honor-wojownika.blog.onet.pl/. Pojawiła się nowa notka.

    Chłopcy cudowni!
    *Q*

    KatD

    OdpowiedzUsuń