poniedziałek, 18 czerwca 2012

Miku Hatsune

Witam. Lubicie vocaloidy? Ja uwielbiam! Chyba najbardziej kochaną liderkę, czyli Miku Hatsune. I zgadnijcie, z kim będą dzisiejsze zdjęcia?

Miku Hatsune



Hmm... Spójrzmy. Bleach, Fairy tail, Sailor Moon, Durarara!, Inuyasha, D-gray-man, One Piece, Vampire Knight, Vocaloid, K-ON, Naruto, Mój Sąsiad Totoro, Pokemon, Kuroshitsuji, NANA, Death Note, Claymore,  Soul Eater, Code Geass, Fullmetal Alchemist, Dragon Ball (?), Tsubasa Reservoir Chronicles, Beck. Ityle ode mnie. Znacie resztę? Przeraża mnie fakt, że jak to wszystko widziałam...


































































Hehehe.Ona jest taaaaaaka urocza *////* Tak, tak wiem, że to dziwnie brzmi, ale co zrobić? Uwielbiam jej piosenki, choć nie wszystkie. Mam pytanko. Czy wie ktoś może, o co chodzi z tym porem ( patrz zdjęcie 2 )? Spotkałam się z tym już nie raz, ale nie mam pojęcia co on oznacza! Pomocy! ;(
Do Kanako-san
Mam tak samo. Nadzieja matką głupich, nie? Oby nie w tym wypadku. Ryczałam jak bóbr i mimo, iż nie chciałam wracać do tego momentu, to czytałam go chyba z 12 razy pod rząd i miałam potem taki paskudny humor. Chodzi mi oczywiście o scenkę ze śmiercią płomyczka T^T Co do piratów białego. Hmmm... Można się zastanawiać ile wlezie, ale i tak zawsze będzie coś "za" i "przeciw". Chociaż tak na chłopski rozum to co by z nimi było? Przecież Edward-sama był ich ukochanym Per "Staruszkiem", każdy dokładnie każdy z jego załogantów miał ten specyficzny, siejący popłoch i zgrozę znak skrzyżowanych piszczeli z wąsikiem. To coś chyba znaczy, co nie? Bynajmniej dla mnie by znaczyło. Więc takie wnioski wyciągnęłam. Poza tym oni odegrali za dużą role w OP i życiu Luffika. A co się tyczy Krokusia i Różowego pedałka to mam dość ciekawe zdjęcia yaoi z tą parką. Chciałabyś?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz