środa, 27 czerwca 2012

Kaptury i maski + dodatek

Siemka! Zgodnie z zamówieniem KatD-san dziś będzie coś w deseń zakrytych twarzy, choć nie tylko. Katuś chciałam Ci wynagrodzić to, że w zamówieniu z Madarą dałam twoje zdjęcia, więc wrzucę te całkiem nowe i to dość ciekawe *///* (tak mi się zdaje). Chciałam Cię szczerze przeprosić za ten błąd, który nie dawał mi spokoju gryząc sumienie. Zapraszam do oglądania :)


 Kyaaa *-*











 Cóż, to może nie jest maska ani kaptur, ale twarz jest zasłonięta, no nie?

To ten dzikus z Bleach'a. Ten zafajdany pedałek zabrał Bankaia Byaku-chan'owi! Grrr!






 Assassin


















Sengoku Basara 




I tak, jak obiecałam, Madara:










Przepraszam, że tak mało tych zakapturzonych i zamaskowanych osób, ale to naprawdę trudny temat do zrealizowania. Przepraszam również za to, iż nie umiałam się powstrzymać przed dodaniem yaoi. Mam nadzieję, że zrobiłam wam "dobrze". Do "zobaczenia" :*:*

1 komentarz:

  1. Moja droga... dziękuję za tak szybkie wstawienie notki. Nigdzie nie widziałam informacji od ciebie, może gdzieś się zagubiła. Skomentowałam ostatnio notkę o dziewczynach, a teraz zajmę się tą.

    Mhrrruuuuuu... o tak, o takich chłopców mi chodziło. Kilka obrazków mi się przyda, więc już je skopiowałam do swojego zbiorku.

    Za Madarę dziękuję, jest cudowny. *Q* Obrazki świetne, dziękuję bardzo.

    :)

    KatD

    OdpowiedzUsuń