piątek, 28 czerwca 2013

Słodziaczki kociaczki

Witam, witam ^^ Mam chwilkę, więc pomyślałam, że dobrze byłoby coś dodać. Lubicie zwierzaczki? Ja kocham! Życie bym za nie oddała, każde z nich przygarnęła, ofiarowała dom i dała dużo miłości. Jednymi stworzeniami, których wręcz nie toleruję pająki. Nie wiem czemu, nie pytajcie. Mam na ich punkcie straszną fobie. Kiedyś nawet chciałam się iść leczyć, ale dałam sobie spokój. Dodatkowo mam coś w sobie co je przyciąga i jak jakiegoś wykryje mój radar, to zamieniam się w bezwzględnego mordercę! Wracając do notki, będą dziś kiciusie, moje ulubione istotki ^^ Nie ważne czy to domowe "pluszaczki", brudne "dachowce", czy dzikie bestie z piekła rodem. Dla mnie wszystkie piękne. Za co je tak lubię? Pomyślmy... Za ich magię, za szlachecką postawę, odcisk jaki zostawiły w historii, za niebywałą i rzadko spotykaną grację. To najbardziej zabawne, dumne i honorowe stworzenia jakie chodzą po tym świecie.

Tak więc, czas na koteczki:
















































A tu macie taki dodatek. Można powiedzieć nagrodę, za taką aktywność ^^ 
Oto moja piękna kocica:












 ~*~

Co myślicie?

5 komentarzy:

  1. Twoja kocica jest słodka :) A najlepiej wyszła w tym kubku i jak spała, a właściwie wszystkie kotki są sweetaśnie ;) Nie mogę się doczekać, kiedy dasz moje zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki śłoooooooodkiii… A co do pająków: PRZYBIJ! Ja też mam na nie fobie xD

    Pozdrawiam i czekam na moje zamówienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja kotka jest słitaśna *.*
    Też kocham koty, ale rodzice się nie zgadzają na zwierzę w domu :( Moją ulubioną rasą jest Angora Turecka <33

    Co do notki, wszystkie są taaaaakie słodkie <3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, jest urocza. Moje oczko w głowie. Szkoda, że rodzice nie pozwalają Ci mieć zwierzaczka. Ich obecność bardzo pomaga w różnych sytuacjach. Moje ulub rasy to kot syjamski i korat. Są przepiękne. A angora to ta rasa co ma dwoje różnych oczu, prawda?

      Usuń
  4. Tylko jedno mi przychodzi do głowy... KAwaiiiiiiiiiiiii!!!! <333

    OdpowiedzUsuń