poniedziałek, 1 lipca 2013

Informacja

Mam dla was złą wiadomość. Otóż Dzana nie jest w stanie na dzień dzisiejszy wykonać zamówień, ponieważ nie ma dostępu do internetu. Jej kolejka zostaje wstrzymana na czas nieokreślony. Dziewczyny, które się do niej zgłosiły mogą powierzyć zamówienie innej autorce. 

Teraz druga sprawa. Droga Asoko, jeśli do końca swojego stażu nie zgłosisz się do mnie, będę zmuszona wyrzucić Cię z załogi, czego bardzo bym nie chciała. Tak więc, proszę abyś niezwłocznie się do mnie zgłosiła na gg.

2 komentarze:

  1. Och szkoda :/ A tak bardzo liczyłam na zamówienie. a nie wiadomo kiedy Dzana odzyska Internet? Mogę poczekać :> Mi tak nie spieszno

    OdpowiedzUsuń
  2. Witajcie. Możecie mi krótko zdradzić tematykę Waszego bloga? Nie wiem, jak zabrać się do oceny. Pozdrawiam i proszę o szybką odpowiedź pod najnowszym postem.
    (Shiibuya)

    OdpowiedzUsuń