piątek, 19 lipca 2013

Do załogi

Witajcie. Mam dla Was kilka wiadomości. Moja Fantazja dostała ocenę dopuszczającą (2), ale tylko i wyłącznie z powodu moich błędów. Droga załogo, chce was poinformować, że oceniająca Dafne wystawiła ciekawą opinie i zasugerowała kilka szczegółów, które mogą pozytywnie wpłynąć na naszego bloga. Zachęcam do przeczytania oceny.

Co więcej mam pomysł na nowy szablon, lecz do jego wykonania potrzebuję Waszej pomocy. Mianowicie, chcę by każda z Was znalazła zdjęcie, a raczej art, który opisywałby Wasz charakter, wygląd, albo byłby po prostu obrazkiem z dziewczyną wyglądającą jak wasz ideał. Rozumiecie o co mi chodzi? Najlepiej jakby było to zdjęcie z samą postacią z jednokolorowym tłem, ewentualnie jakimiś delikatnymi dodatkami. Proszę, byście przesłały je na mojego e-maila.

Kolejna sprawa tyczy się kilkudniowego zamknięcia bloga. Oczywiście, będzie on dostępny dla autorów, lecz chcę uświadomić Was, że w tym czasie będę poprawiała dość duże ilości błędów na stronach, kartach i w tegorocznych postach. Jeśli któraś zechce okazać serce i pomóc nie odmówię.

Teraz sprawa najważniejsza. Dafne zasugerowała włączenie do naszego bloga czegoś na wzór pamiętnika. Mnie osobiście ten pomysł bardzo się podoba, jednak chcę podjąć decyzję razem z Wami. Chętne osoby do dyskusji na ten temat zapraszam do rozmowy na Skype, bądź Gadu-Gadu.


3 komentarze:

  1. Nie rozumiem... O co chodzi z tym pamiętnikiem ? No, ale nic... Teraz możemy już dodawać obrazki czy nie? Och... Szkoda, że 2... Myślałam, że będzie lepiej, ale dobra nic przecież nie zrobię. Nie mam całkowitego pomysłu na ten obrazek... Jeśli chcesz możesz mi wybrać :P Mi to obojętne xD

    Pozdrawiam~!~
    Sama :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym wam dała na pewno lepszą ocenę, ale cóż, może się nie znam xp Poza tym, nigdy nie byłam oceniającą na żadnej ocenialni. Nie wiem o co kaman z tym pamiętnikiem...Według mnie to dziwny pomysł, bo tak po prostu no. Ale to nie ważne jaka jest moja decyzja bo nie jestem autorką xD

    Pozdrawiam,
    Kryształowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwrot "tylko i wyłącznie" jest niepoprawny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń