sobota, 13 lipca 2013

Sprawy organizacyjne

Witajcie kochani!~
Dzisiaj mam kilka spraw, które muszą być poruszone. Wiem, to zabrzmiało bardzo groźnie, ale nie ma się o co martwić, nikogo zabijać nie będę ^^ Wręcz przeciwnie. Mam dla was kilka dobrych wiadomości.
Sprawa pierwsza: Samantha Fikcyjna pomyślnie przeszła miesiąc stażu, zostając oficjalną autorką bloga. Gratulacje moja droga.
Sprawa druga: Dostałam dwa dni temu informację od Dzany, że sprawa z internetem się wyjaśniła i wyżej wymieniona zabiera się właśnie za wykonywanie zamówień. Witaj z powrotem, kochanie. 
Sprawa trzecia: Asoka volo Matsuya prosiła mnie o tymczasowe zawieszenie stażu, co też uczyniłam. Mam nadzieję, że niedługo zobaczymy Twoją pierwszą publikację. 
Sprawa czwarta: Pragnę podziękować wszystkim osobom, które wchodzą na bloga i komentują nasze posty. Dzięki takim ludziom, bloggerzy wiedzą, że ich praca nie idzie na marne i ktoś ją docenia. Mam nadzieję, iż stli odwiedzający zostaną, a nowych przybędzie. 
Sprawa piąta: Blog aktualnie jest oceniany przez Dafne z Shiibuyi, więc kieruję tą prośbę do dziewczyn. Na dzień dzisiejszy ZAKAZUJĘ DODAWANIA NOWYCH NOTEK, bo nie chcę robić Dafne dodatkowego problemu. Każdy nowy post, który się pojawi będę zmuszona dodać do wersji roboczych lub usunąć.

4 komentarze:

  1. P.S. Nee-chi, jak nie można dodawać notek to znaczy że będę długo czekać na moje zamówienie jakbym je teraz złożyła, prawda? ;c

    A jakbyś miała czas to może mogłabyś mi je wykonać na maila? Albo coś w tym stylu? Jeśli tak to zamówienie Ci wyślę na maila, jak mi napiszesz pod ten adres jeśli się zgadzasz *pokręciła wszystko sama już nie łapie co pisze* w każdym razie, jeśli się zgadzasz to napisz na emilka.blanka@gmail.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Ministerstwo Szablonów jest zainteresowane współpracą, chciałabym dodać wasz button, ale zakładka "Reklama" się nie chce wyświetlić, radzę coś z tym zrobić ;)
    [http://ministerstwo-szablonow.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Sama nie wiem dlaczego tak się dzieje ;) Button już się u nas pojawił.
      Pozdrawiam! ;3

      Usuń