czwartek, 18 lipca 2013

[19] Minnou

Cześć! Jak już się zapewne domyślacie ocena została napisana, jednak na dzień dzisiejszy nie znam wyników jakie osiągnęłyśmy, bo Dafne nie może na razie jej udostępnić. 

Minnou powiadomiła mnie, że nie potrzebuje już realizacji zamówienia, ale mogę go wykonać dla własnej przyjemności. W takim razie dodam tylko kilka obrazków z "Naruto", a skupie się bardziej na teksturach. Tak więc zapraszam:

Naruto:















Tekstury:


































































Mam nadzieję, że reszta dziewczyn też weźmie się w garść i wykona swoje zamówienia :D Do następnej :)

6 komentarzy:

  1. Piszę ten komentarz 3 raz…

    Obrazki są cudne i zastanawiam się, czy nie zmienić bohaterów… Tekstury z resztą też niczego sobie ;)

    Pozdrawiam i czekam na następną notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne obrazki ~!~ Przepraszam, że piszę dopiero teraz, ale i komputer i laptop się zepsuły :-( Tekstury *,*

    Pozdrawiam i czekam na swoje zamówienie ~!~

    OdpowiedzUsuń
  3. Tekstury piękne, a obrazków z Naruto nie będę komentować bo nie lubię tego anime :x

    Coraz bardziej jestem przekonana że moja kochana Nee-chi jest najlepsza w swojej "pracy" <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam! W imieniu swoim i całej Załogi ocenialni Shiibuya z przyjemnością informuję, że właśnie ukazała się ocena Twojego bloga. Pozdrawiam i życzę miłego dnia z nadzieją, że docenisz moją pracę i kulturalnie skomentujesz recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czeeść, Kochana :3 Bardzo cieszę się, że skupiłaś się na teksturach, a nie na obrazkach z Naruto (nie przepadam za tą serią ^^") Oczywiście, podkaradłam sporo teksturek, które umieściłaś. Nawet nie wiesz, jak one przydają się w mojej "pracy" i jak bardzo cierpię szukając jakiejś odpowiedniej kilka godzin, gdy zaistnieje taka potrzeba ;__; To, że wstawiłaś w tej notce całą masę pięknych tekstur na pewno w przyszłości ułatwi mi robotę ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem w niebie! Ile tekstur *,* Dziękuję! Wzięłam praktycznie wszystkie ^^ Cudowne <3 Jak ty to robisz?! :D

    OdpowiedzUsuń