sobota, 15 czerwca 2013

[16] Uruha (Yuki)

Nee-chan powraca z nowym zamówieniem! I zamierza zostać na dłużej. Jak ja dawno nic nie dodawałam! Stęskniłam się za waszymi opiniami! Mam kilka spraw. Przede wszystkim pragnę bardzo, bardzo, bardzo przeprosić Uruhę za tak długi okres oczekiwania! Twoje ary już dawno byłyby dodane, ale strasznie trudno było mi znaleźć te demony... Jak pewnie zauważysz, to nie wszystkie mają czerwone oczy. Jeśli będziesz chciała mogę Ci je zmienić. Kolejną sprawę kieruję do Samanthy. Kochanie zgłoś się do mnie, dobrze? Jestem praktyczne cały czas dostępna na gg, więc tam najszybciej mnie złapiesz ^^"

Teraz bez dłuższej paplaniny, zapraszam do oglądania:

Kise Ryouta:




















Wybacz za tego Tarzana! Nie umiałam się powstrzymać >.<"



Demony:





















A tu taki dodatek za długi okres oczekiwania. Może kiedyś Ci się te zdjęcia przydadzą ^^










~*~

Pragnę tez powiadomić o dołączeniu kolejnej nowej osoby. Asoka volo Matsuya została przyjęta na miesięczny okres stażu :D Będę wdzięczna, jeśli skontaktujesz się ze mną na Gadu.

10 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :) Najbardziej spodobał mi się ten blondwłosy chłopak, którego nie znam, ale on jest taki sweet, że ja nie wiem *__* Ja nie umiem się powstrzymać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Kise z Anime/Mangi Kuroko no Basket. I tak wiem, że jest sweet *///* Aż ślinka cieknie ^^ Miło, że Ci się podobają arty. Sama nie jestem z siebie zadowolona :/ Dziewczyna tyle czekała, a ja nie dość, że tak mało obrazków wstawiłam, to jeszcze nie do końca mieszczące się w zamówieniu... Jakoś to będzie ^^ Miejmy nadzieję, iż będzie zadowolona...

      Usuń
    2. Oby... Tylko nie niecierpliw się... Bo ci jeszcze zmarszczki wyskoczą o.O A ja bym tego nie chciała -.-

      Usuń
  2. Popijając "poranną" kawkę i zajadając się truskawkami postanowiłam zerknąć co słychać w cudwonej blogoswerze i jestem wręcz zauroczona *-* Dwie nowe notki na moim ulubionym blogu ^.^ Arty jak zwykle świetne~ Co prawda nie przepadam za "Kuroko no Basket", ale i tak wzięłam sobie kilka artów :3 Może kiedyś będę robiła jakiś skromny szablonik, z tym oto panem, kto wie ^^ A potem demony... To już całkiem moje klimaty~ Wzięłam prawie wszystkie ^.- Normalnie nie mogę się doczekać, żeby w końcu zacząć coś robić z tymi wszystkimi obrazkami, które podsyłacie mi niemal pod sam nos xD Byle dotrwać do wakacji...
    I tak swoją drogą... Cieszę się, że twoja "rodzinka" cały czas się powiększa ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa! To podnosi na duchu ^^ Ja osobiście uwielbiam KnB. Według mnie, to najlepiej zrobione Anime tematyce sportowej. I co ważniejsze, bardziej podoba mi się Anime niż Manga, a to niespotykane! Ja też jaram się tą postacią ^^" Miło, ze Moja Fantazja Ci pomaga. Sama nie mogę się już doczekać tych szablonów! A tak a pro po. Pracujesz może na jakiejś innej szabloniarni?

      Usuń
    2. Ja nie przepadam za sportowymi anime (chociaż i tak w planach mam zobaczenie "Free", kiedy tylko wyjdzie xD).
      Od zakończenia Malaszka nigdzie jeszcze nie znalazłam sobie miejsca, ale spokojnie, to się zmieni z nadejściem wakacji ^^ Mam śmiałe plany, jednak niech to pozostanie jeszcze tajemnicą ^.-

      Usuń
  3. Obrazki są fajniusie i śliczniusie >.<

    OdpowiedzUsuń