wtorek, 11 czerwca 2013

[13-14] Asoka volo Matsuya i Shayen

Tak jak obiecałam, dodaję zamówienia. Co prawda nie wszystkie i po tak długim czasie, ale lepiej późno niż wcale, prawda? Pragnę przeprosić wszystkie zamawiające za tak długi okres oczekiwania, ale naprawdę nie dałam rady wcześniej.

Asoka volo Matsuya:

Mei Misaki:

























Sasori:






Shayen:

Białowłose kobiety:























 Chce was też poinformować,  że zdecydowałam się otworzyć nabór. Chętnych zapraszam do zgłaszania się w zakładce Rekrutacja.

3 komentarze:

  1. Obrazki śliczne, ale... ŻE MÓJ SASO MA SPINKI WE WŁOSACH?! xD No nic

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne obrazki <3 Nie mogę się doczekać stażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach~ Wspaniałe obrazki, z Mei, jak i moje zamówienie. Już tutaj coś nowego widzę u siebie. I w szablonach, i w avatarze. ^ ^

    OdpowiedzUsuń