niedziela, 9 czerwca 2013

Rocznica!

Witacie moi Milusińscy! Mam dla was świetną wiadomość! Otóż, Moja Fantazja obchodzi dziś pierwsze urodzinki! Nawet sobie nie wyobrażacie jak mnie to cieszy! Co prawda, blog jest od jakiegoś czasu zawieszony, ale nie jest to spowodowanie moim lenistwem czy brakiem zainteresowania jego życiem lecz wszechogarniającym brakiem czasu. Bywam tu dość często i chce wam podziękować za wsparcie. 
Przez ten okrągły rok, byliście  tu 14 637 razy, zostawiliście po sobie 154 znaki w postaci komentarzy, ale na dłużej zostało was 19 obserwatorów. 39 postów to nie taki zły wynik, prawda?  Nawiązałam 29 współprac z różnymi blogami, za co jestem strasznie, strasznie wdzięczna! Wykonałam 12 zamówień i, miejmy nadzieję, że przez następny rok będzie ich dwa razy więcej! Myślę też nad otwarciem Naboru, ale nie wiem czy ktoś będzie zainteresowany. Co wy na to?
Nie przedłużając, mam dla was małą niespodziankę. Kilka fotek, z różnych dziedzin. Mam nadzieję, że się spodobają. 

Zapraszam! 

One Piece:















Magi: The Labyrinth Of Magic














Noblesse:
 





























Kuroko no Basket:























Naruto: 











Bleach:








Kamisama Hajimemashita:








Dziewczynki:

















































8 komentarzy:

  1. Nabór? Byłabym chętna Mentorko <3 xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och! Naprawdę?! O Bogowie! Ależ się cieszę! No cóż. Popracuję nad tym :) Bądź pewna, że wkrótce pojawi się odpowiednia zakładka :D

      Usuń
  2. Ojej *-* Sto lat, sto lat kochanie! Przyjmij moje najszczersze gratulacje ^.^ Rok to naprawdę kawał czasu... Wzięło mnie teraz na refleksję i zastanowiłam się, czy ja z jakimś blogiem wytrzymałam tak długo... ^^" No cóż, musiałabym się dobrze nad tym zastanowić. Ale to nieważne ^.- O ironio, to twój blog ma urodziny, a to my znów dostajemy prezenty w postaci kolejnych cudownych artów~ Oczywiście, już kilka mam "na muszce" i nie omieszkam po cichu zapisać ich sobie na dysku xD Bo co prawda Malach upadł, ale ja nie zamierzam rezygnować z robienia szablonów, a kiedy już na dobre pomyślę o powrocie do grafiki to twoja pomoc będzie dla mnie nieocenionym skarbem ^.^
    Szczerze mówiąc, od razu kiedy przeczytałam o planowanej rekrutacji, pomyślałam: "O boże *_________* Muszę się zgłosić!", ale już po chwili przyszło opamiętanie, bo cóż, w wakacje znów biorę się za blogowanie i robienie szablonów ^.^ Więc pozostanie mi jedynie ubiegać się o współpracę, kiedy już postanowię powrócić do działania w zakresie grafiki komputerowej ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :* Miło, że w końcu dałaś znak życia, bo obawiałam się, iż ktoś, konkretnie jakiś diabełek z piekła rodem, udusił moją kochaną Felcie poduszką, albo zadźgał pilniczkiem, ewentualnie łyżeczką. Taaak, w końcu się postarałam z ilością artów! Może i masz rację, że był to bardziej prezent dla was niż dla mnie, lecz, nie czarujmy się, Moja Fantazja żyje dla was - kochających sztukę. Z chęcią zobaczę też te cudeńka , które mas zamiar wykonać ^^ Nie posiadam się z radości! Wracasz! To naprawdę wspaniała wiadomość!

      Usuń
  3. Obrazki cudne *_*.
    I znowu ściągnęłam więcej niż połowę xD.
    Hm… nabór?
    Byłabym chętna :>

    OdpowiedzUsuń
  4. MILION LAT, MILION LAT, NIECH DZIAŁA DALEJ NAM! A CO? "moja--fantazja"!!!

    Obrazki w większości nie to co szukam, ale w dziewczynach kilka ładnych się znalazło.

    Otwieraj szybko kolejkę, bo mam kolejne wyzwanie dla Ciebie xD

    Pozdrawiam ciepło, z miejsca gdzie gości ciepło (głupia jestem, to nie rymy xD),
    ~Kryształowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za życzonka! Cieszę się, że coś dla siebie znalazłaś! Nie martw się, kolejkę otworzę! Jeszcze troszkę musisz poczekać :D Nie przejmuj się tym, że rymy Ci nie wychodzą, bo nie każdy ma do tego smykałkę! Ważne, że są ze szczerego serducha :D Nie muszą być estetyczne :)

      Usuń