czwartek, 13 czerwca 2013

Czarodziejki

Drugi post do stażu :) 
~~~~~~~~~~~
Koniec! Znów ! :) 

3 komentarze:

  1. Ze zdziwieniem muszę przyznać, że obrazki mają bardzo małą rozdzielczość... Takie są w oryginale? Jeśli tak, powinnaś popracować nad tym. np. Te czwarte zdjęcie wydaje się być tapetą, a nią nie jest... Troszkę wybiło mnie to z rytmu, ale nic nie poradzę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yhy... Już chyba wiem na czym polega problem... Jak dawałaś zdjęcia w "nowym poście" to były pomiędzy nimi przerwy, prawda? Założę się, że je usunęłaś...

      Usuń
  2. Ja również chciałam Cię powitać. (naprawdę jestem przeszczęśliwa, kiedy widzę, że Fantazja jest taka aktywna ^.^). Czarodziejki... Fajny temat na początek :3 Mam nadzieję, że często będziesz wrzucała tutaj takie arty w magicznych klimatach~ Tylko jedna maleńka prośba. Czy obrazki, które wstawisz w przyszłości mogłyby być większe? Z takimi rozmiarami niestety nie będę w stanie nic zrobić v.v

    OdpowiedzUsuń