wtorek, 18 czerwca 2013

[17] Minnou Josei część I

Witajcie Robaczki :* Nota wstawiana na szybko, ale zdjęcia i obrazki powinny się spodobać zamawiającej. Miejmy nadzieję... Jak już pewnie zauważyliście jest to część pierwsza, a na dniach pojawi się druga. Jako, że mam problemy ze znalezieniem tego chłopaka na razie musisz się nacieszyć samymi dziewojami ^^ 
Zapraszam.

Blondwłose:

Obrazki:


































 Zdjęcia:


















~*~
Mam nadzieję, że wam się podobają. Do następnego :*

6 komentarzy:

  1. Nienawidzę pisać kilka razy komentarzy, więc:
    1. Zdj. i obrazki piękne *_* Bardzo się przydadzą ;*
    2. Nie musisz szukać chłopaka, bo aż tak potrzebny mi nie jest ;) Oczywiście, jeśli już masz prawie wszystko, to spoko :)
    3. TAK, FAWORYZUJĘ BLONDYNKI! ;p

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, znalazłam kilku godnych uwagi panów, więc może wraz z następnym zamówieniem lub aktualizacji ich dodam. I spoczko! Moja przyjaciółka (która z resztą tu "pracuje") i najlepsza kumpela z klasy są blondyneczkami ^^ Nie mam nic do tego odcienia włosów.

      Usuń
  2. Ale śliczene... Aż dech w piersi zapiera *__* Brak słów ;) Naprawdę, gdzie ty je wszystkie znalazłaś?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja słodka tajemnica -.^ Lata doświadczenia robią swoje ^^ I dziękuje za miłe słówka :*

      Usuń
  3. Arty śliczne *,*
    Najbardziej spodobała mi się trzecia przed artem z napisem "Tsubaki". Ma ładną suknię ^^.

    Pozdrawiam!
    Asoka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku... Ależ sobie narobiłam zaległości w podkradaniu i komentowaniu waszej cudownej pracy v.v Szybciutko muszę to nadrobić ^^"
    No więc~ Kolejna "fala" obrazków z blondynkami ^^ Strasznie się cieszę~ Blondynki są słodkie i nie wiem jak wam, ale mi niestety dużo ciężej szuka się takich jasnowłosych piękności ^^ Także jeszcze raz wielkie dzięki, moja kochana~
    Co prawda pobrałam same arty, ale to tylko dlatego, że nie przepadam pracować ze zdjęciami ^^" (za co czasem przeklinam sama siebie... Na przykład teraz... Bo te, które wstawiłaś są po prostu urocze :3)

    OdpowiedzUsuń