środa, 12 czerwca 2013

Nowe twarze

Mam dla was wspaniałą wiadomość! Na staż dostały się dwie nowe bloggerki, Samatha Fikcyjna i Dzana! Witajcie w Świecie Fantazji! 

Do komentujących
Mam nadzieję, że przyjmiecie dziewczyny równie cieplutko co mnie rok temu ^^ Jedna z nich była bardzo niezdecydowana i niepewna, ale jakoś udało mi się ją przekonać. 
Bloga uważam za oficjalnie "odwieszonego"! Mamy stażystki więc nie może być wstrzymany, to byłby wstyd, nie uważacie? Co za tym idzie i kolejka wznowiła swą działalność, a zamówienia będą znów przyjmowane.

Do stażystek. 
Oj dziewczyny, dziewczyny. Nawet sobie nie wyobrażacie jak się cieszę z waszego zapału do poszerzania horyzontów Fantazji. Nie wspominając o tym, że wasza obecność bardzo mnie odciąży ^^" Jednak mam do was kilka spraw. Po pierwsze mam nadzieję, że wkrótce doczekam się waszych pierwszych postów wprowadzających. Aż nie mogę się doczekać! Jeśli miałybyście jakiekolwiek problemy piszcie dniem i nocą. Jestem do waszej dyspozycji :D Co jeszcze?... A tak!  Wasz staż trwa do 12 lipca 2013. Mam nadzieję, że poradzicie sobie z tą próbą. Proszę też abyście przed dodawaniem notki zerknęły na Regulamin . Sama mam do Ciebie osobną sprawę. Mianowicie, proszę abyś wykonała stronę przekierowującą na Twój opis (tak jak mam ja i Dzana). Jeśli nie masz czasu, mogę to zrobić za Ciebie, tylko dal mi gdzieś znać, dobrze? Tak więc, witam na Mojej Fantazji i życzę szczęśliwego ukończenia stażu!

Nee-chan

6 komentarzy:

  1. Nee, szczęściaro, niedość że blog popularny, to jeszcze nowe przyjaciółki <3 Idę się zgłaszać xp.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witajcie, witajcie moje drogie! ^^ Bardzo się cieszę, że Fantazja powraca, na dodatek z nowymi autorkami. Czekam z niecierpliwością na wasze nowe posty dziewczyny i wytrwałości życzę, a nade wszystko dobrej zabawy w współtworzenia tego bloga. C:

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko,spoko ^^ Ja już jąrobię. Za niedługo podeśle Ci link :)

    OdpowiedzUsuń