czwartek, 30 sierpnia 2012

Noah

Witam wszystkich ludków, którzy są regularnie na moim blogu i tych, którzy nie są, bo się obijają. Dziękuję, Ci Edariano-san za tak wykwintne zamówienie, gdyż Noah to jeden z moich ulubionych tematów. To miłe z Twojej strony Mukudori-san, że doceniasz moje starania i wysiłki, a przede wszystkim uszczęśliwia mnie fakt, iż zdjęcia się podobają. No i nareszcie przyszła pora na moją kochaną KatD-san. Ech... To było okropne z Twojej strony, że słowem nie pisnęłaś. Miałam baaaardzo wybujałe podejrzenia, które ( bądź co bądź ) zbiegały się z prawdą. Np.  pomyślałam, że Totus-san Cię w nocy udusiła poduszką, bo nie dałaś notki na szalonej edukacji. Albo udusiła Cie... Bo Cie udusiła, mając taki kaprys :). No nic. Zostaje Ci to wybaczone. A teraz zapraszam na notkę.

Road Camelot:













 Tyki Mikk:












Lepszej miny nigdzie nie znajdę! Hehe :)




















Razem:

Jasdero i Debito









 Whisley



Jasdebi













Od lewej: Tyki Mikk, Skin, Debito, Jasdero, Road, ten co wszystkich trzyma to Milenijny Earl, a parasolka to Lero.










Naga kobieta to Lulubell






Do następnego razu! Pozdrawiam serdecznie :*:*:*

3 komentarze:

  1. Przepiekne noah!!^^ Ta mina tyki jest naprawde jedyna taka najbardziej szokująca mi sie wydaje ^^, zajebiaszcze zajebiaszcze. Wógule Jasdevi z Tykim na jednym zdjęciu fajnie wygląda, jak dla mnie to on i tak wygląda jak kobieta, ale i tak fajnie ^^

    Słuchaj mam kolejne zamówionko, czy pomyslisz o Lorelei z pokemonów? Taki ze tak powiem solo album ^^. To jedna z elitarnej czworki Kanto ^^
    Byłbym wdzięczny ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. D.Gray-mana zaczęłam dopiero oglądać, ale już szaleję za Kandą. *.* Naoha tez kojarzę, jest przystojny, więc też za nim poszaleję.

    ^ ^ " TOtus mogłaby mnie udusić poduszką, ona jest do tego zdolna, serio.
    A co do szalonej-edukacji. Mamy zamiar niedługo przenieść się na blogspot, więc pewnie za kilka dni dostaniesz o tym informację, moja kochana.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, Nee-chan. W odpowiedzi na twoją prośbę... jeśli prześlesz na mój e-mail fragment opowiadania postaram ci się do poprawić. Ale proszę, nic długiego, bo nie będzie mi się chciało. >.>
    Do 10 stron w Wordzie. ^^"

    Pozdrawiam.
    KatD

    OdpowiedzUsuń