sobota, 18 sierpnia 2012

Trafalgar Law

Siemka wszystkim! Z góry pragnę przeprosić, iż nie spełniłam żadnego z dwóch zamówień, ale nie miałam czasu ani wczoraj, ani dzisiaj, ani (tym bardziej) jutro na ściąganie i szukanie zdjęć, gdyż po prostu nie ma mnie w domu ;(  Za to dam moją ulubioną serię Trafika i Piratów Serca: ) 

Trafalgar Law:



















Ahhhhh... Jak ja uwielbiam to zdjęcie!

Tu z BEPO :)








Żałuje, że to nie ja ;(;(;(








Uwielbiam kiciusie :)














Och! (Dostałam orgazmu)























Piraci Serca:
Misiek to BEPO, obok Law, Penguin i Shachi


Penguin i Shachi





















Ten, co rozwiesza pranie to Jean Bards




























Tak! To już wszystko! Mam nadzieję, że zdjęcia się podobają. Jeszcze raz przepraszam Edariano-sana i Kanako-san, iż się nie wywiązałam. Wybaczcie mi tę zniewagę :)
Do usłyszenia za 2 dni. Całuski :*:*:*

2 komentarze:

  1. W końcu OP <3
    Za Lawem nie przepadam, ale arty są bardzo fajne. Och, aż mnie ciekawi na jakiego yanku się szykuje. Jak myślisz - Zoro i Sanji-kun przystaną na ten układ? Bo mi się wydaję, że będą stawić opór XD
    Skoro Traifk to może załoga Kida (<3), hm? ^^
    Nie uwierzysz, ale mam koncepcje na opowiadanie z Acem i jeszcze kimś (kanonicznym kimś), hihi... ^^

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie oglądałam One Piece, ale widzę, że zbiorek pokaźny, więc fani nie będą mieli na co narzekać.

    OdpowiedzUsuń