poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Mix Bleach


Hey wszystkim! Ogłaszam swój powrót  na "łono Internetu", jak to powiedziała KatD-san. Na szczęście moja nieobecność nie była tak długa, jak tego oczekiwałam i bardzo dobrze, bo aż się doczekać nie mogłam, by wejść na bloga! O wszelkiego kalibru mangach nie wspominając! Moje ciemnobrązowe oczy prawie z orbit wyskoczyły, jak tylko ujrzałam moje zaległości. Irytuje mnie fakt, że kiedy nie mam neta pisarze biorą się w garść i nowe chaptery wychodzą w zabójczym tempie, a może to tylko moja jakże wybujała fantazja. Jak uważacie? No ale do rzeczy! Chciałam przeprosić Kanako-san za opiernicz i mam nadzieję, że Ace ponownie pojawi się na kartce papieru powoli zapisywanej atramentem twego pióra (ale palnęłam przemowę -.-") i u Echiro-sana tym bardziej. Dziękuje KatD-san za regularne powiadomienia i przepraszam za ich nieumyślne ignorowanie. Edariano-san chciała bym Cię serdecznie powitać na moim blogu i byłabym niezmiernie wdzięczna za dalsze komentowanie postów i ich zamawianie. 
Cóż, z powodu rozwinięcia akcji w Bleach postanowiłam dodać notkę w tej tematyce. Życzę miłego oglądania :)

Bleach:

Kuchiki Byakuya:























Ukitake Joushirou:



























Ichimaru Gin:

















Hirako Shinji:

























Kyouraku Shunsui:




Hitsugaya Toushirou: 













Grimmjow Jagerjaques:









Miałam zamiar dodać więcej, ale mi miejsca zabrakło T.T Jak myślicie czy po tej bitwie z "Quincy" to będzie end Bleach'a? Sorry, że tak późno. Papa :*:*:*:*

2 komentarze:

  1. O mój Boże. (dostaje nagłego orgazmu)
    Byakuya-sama!
    (śpiączka poorgazmowa)
    ...

    Jesteś cudowna! Idealnie trafiasz w mój gust i to, czego, akurat potrzebuję.
    Właśnie zaczęłam od nowa czytać mangę Bleach i jestem nią całkowicie zafascynowana. Byakuya. *.* Ukitake! Hitsugaya...

    Grimmjow. (mruczy) *.* Oddam życie za Grimmjowa.

    Świetne obrazki! Jesteś niesamotwita!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hirako! Grimmi! Ichimaru! <3
    Reszta panów nie jest zbytnim pretekstem, aby się cieszyć, zwłaszcza Hitsugaya,która wręcz nie znoszę. xD
    Hihi, mam nadzieję, że tak, arc z Quincymi będzie ostatni, zwłaszcza, że jest naprawdę słaby, a czytam go tylko ze względu na trzech panów kapitanów i kilku innych postaci, którzy są raz na ruski miesiąc. No, nic... pewnie znów Ichigo uratuje świat i po robocie!

    Póki co liczę, że Oda-sensei zajmie się bardziej sylwetkę Jokera, bo chcę go więcej i więcej i więcej, no! Ale pojawienie się Kida wynagrodziło mój niedosyt związany z Sanjim (mógłby już wrócić do swojego ciała!), choć mam nadzieję, że Lawowi skróci żywot, bo jakoś nie mogę zdzierżyć tego gościa. Choć naprawdę próbowałam! Do Portgasa wrócę, na razie wyżywam się na jego artach tworząc szablonu. Haha! Właśnie! A co powiesz o pairingu SmokerxAce? XD Ostatnio tłumaczyłam fajnego dojina z tą dwójeczką XD

    OdpowiedzUsuń