piątek, 17 sierpnia 2012

Magi - The Labyrinth Of Magic

 Hejka wszystkim! Dzisiejszy post będzie spełnieniem zamówienia Edariano-sana. Mimo iż Magi, już było to poprzednim razem nie dałam wszystkich postaci, więc postaram się to dzisiaj nadrobić :) Nie bardzo wiedziałam, jakie Cię interesują zdjęcia Edariano-san, więc dałam te, które - moim zdaniem - są najbardziej godne uwagi.

Masrur:






Pisti:






Sharrkan:











Yamuraiha:











Spartos:

Ja'far:






Ali'baba Saluja:








Ren Hakuryuu:











Ku Koubun:


Łaaaa! ;(;(;(

Tu co prawda z Judalem (a raczej jego częścią) ale co tam!



Morgiana:












Sinbad:















Judal:






Ren Kougyoku:





Razem:


Ten wielki z kitą to Hinahoho


















Sweeeeeeet!





Bardzo lubię to zdjęcie







Love: *////*



























Panienka to Mustashim Duniya, a jej "rycerz" to Isaac




To jedno z moich ulubionych fot Magi.










Przepraszam, że nie dałam Drakona i Alladyna, ale niestety nie zainwestowałam w ich zdjęcia. I tak wiem, że mogą to oglądać dzieci, ale dla mnie nie ma takiej mangi, z której nie dałoby się zrobić yaoi :) Papa :*:*

7 komentarzy:

  1. Witam!

    KatD melduje się do oceniania notki. Nie znam The Labyrinth, przyznam to szczerze. Myślałaś może o tym, aby oprócz obrazków wstawiać też, np. krótkie opisy dzieł, z których pochodzą bohaterowie, bo ja nic stąd nie kojarzę.

    Mimo wszystko oceniam kolekcję na piątkę z plusem! Jak zawsze dodajesz dużo zdjęć, jest z czego wybierać. Twój blog jest ostatnio numerem jeden, jeśli chodzi o pobieranie obrazków potrzebnych mi do szablonu i opowiadań.

    Pozdrawiam serdecznie!
    KatD

    PS. Zapraszam też cię na moją szablonairnię malach-tow.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. oh te obrazki sa cudne, nie moge sie napatrzeć, są świetne u mnie jest 16 notka jakby co ^^

    Bardzo podobaja mi się obrazaki z Masrurem i niektóre shounen-ai (niejestem homofobem, te obrazki sa bardzo ładne a związki mesko męskie to dla mnie coś normalnego ^^ jetsem hetero poza tym ^^)
    moze nastepnym razem dasz z alladynem i drakonem, ale pomyślałabys moze o jakiś ciekaeych obrazkach z d.gray-man chodzi mi o paring Cross x allen ^^ i o paringu z pokemonów Shigeru x Satoshi ( cyzli Garry x Ash), bylbym wdzieczny ^^

    pozdrawiam cie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Co się stało z braćmi D. w nagłówku? :(

    Arty bardzo ładne. A może znów zaserwujesz nam coś z OP? Chętnie obejrzałabym sobie arty Sanjiego i Robin tudzież ich razem ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Och! Widzę, że zainwestowałaś w mój szablon, zanim dostaniesz swój własny. Dziękuję, Nee-chan!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój kochany Sharrkan i Masrur... Oj, cholera, zaśliniłam monitor. Szok, że aż tyle było fanartów nim anime powstało (o.o) i trochę szkoda, że tak mało dałaś z Sharramu(Sharrkan x Yamuraiha), ale jakoś przeżyję. See ya!

    pustka-intensywnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo postaci zabrakło. I to jednych z moich ulubionych! >_< np: Titusa, Drakona, Shecherazady, Yunana, Rena Kouchy, Gyouken, Kouena, Hakuei, Aladyna, Shimptusa (czy jakoś tak xd)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, i tych głównych z Korpus Fanais, Kassima, i niektórzy, których imiona zapomniałam xdd

    OdpowiedzUsuń