czwartek, 23 sierpnia 2012

Fashion

Hejka ludzie! Jestem załamana psychicznie i wykończona fizycznie ;( Z tego względu nie miałam chęci ani zdrowia na dodawanie notek, ani (tym bardziej) na szukanie zdjęć. No niestety, jeśli się choruje przez 9 lat i dodatkowo nie dba o to, co zostało ze zdrowia, to takie są właśnie konsekwencje, cóż nie pierwszy i zapewne nie ostatni raz -.-" Z głębi serca pragnę przeprosić ( po raz kolejny ) Kanako-san i Edariano-sana, że znowu nie dałam zamówienia, no ale zdrowie mi nie pozwoliło (uśmiecha się blado). Ze względu na to, iż moje notki kręcą się głównie wokół mangi postanowiłam pokazać się z innej strony i dodać projekty ubrań ludzi, których znam i których nie znam :)

Fashion:


































































Biżuteria:

Potrafię taką zrobić











To wszystko na dzisiaj. Nie wiem, kiedy pojawi się nowy post póki mi się nie polepszy. Do następnego razu :*:*:*

3 komentarze:

  1. Nie masz za co przepraszać, a obrazki są w deche, tak czy inaczej będe czekał cierpliwie

    edariano.edinello to moj nick na skypie mozemy popisać ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieplutko zapraszam Cię na Wszechstronnych, gdzie pojawiła się już Twoja ocena!
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no, Nee-chan! Widzę, że niezwłocznie wzięłaś się za poprawki. To bardzo dobrze o Tobie świadczy, widać, że Ci zależy. Gdybyś w czymkolwiek potrzebowała pomocy, wiesz, gdzie mnie szukać ;3
    Masz tu namiary na ciekawską Mukudori i jeśli informujesz o nowych notkach, prosiłabym o to, abyś mnie również powiadamiała :)
    www.another-difference.blog.onet.pl
    Pozdrawiam cieplutko,

    OdpowiedzUsuń