środa, 15 sierpnia 2012

Akatsuki

Hellow! W związku z moją nieobecnością będę dodawała notki, jak najczęściej się da, przez ok.dwa tygodnie. Dzisiejszy post będzie w całej swojej "oryginalności" ( no przecież to Brzask, nie? ) dedykowany KatD-san i jej opowiadaniom, jako nagrodę za jej pamięć o mnie :) Bardzo dziękuje KatD-san! 

 Akatsuki:

Deidara:






Kyaaa!






Hidan:











Kakuzu *.* :






Łaaaaa !




Hoshigaki Kisame :



Hehehehe 



Konan:






Pein:





Sasori no Danna:












Uchiha Itachi : 
(Dostaje nagłego orgazmu)










Tobi *///////* :






Dobra, dobra już jestem cicho.



Tobi is a good boy


Zetsu:
To jakieś takie inne, może taki jest teraz, bo nie czytam już Naruto.







Teams:



































Razem:








Zazdroszczę nóg Sasoriemu







Tu taki mały bonusik
Czy to nie jest dokładnie taka sama sytuacja jak u Ciebie na blogu KatD-san?

Tak! Myślę, że na dzisiaj wystarczy. Do usłyszenia :*:*

2 komentarze:

  1. Powiem ci, że obrazki akatsuki na wakacjach to naprawdę coś^^ sympatyczne obrazki i motyw z wodnym rekinem wymiata ^^

    Mogłabyś zaserwowac cos z mangi Magi-labirynth of magic?^^

    Byłbym wielce szczęsliwy^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie mam co komentować, bo Naruto nie oglądam i nie przepadam :)

    Co do nowego rozdziału, moja droga, to najwcześniej we wrześniu, bo raczej nie uda mi się nic wyczarować przez te trzy ostatnie dni przed wyjazdem :)

    Ach, i proszę, gdy powiadamiasz mnie o nowych postaci to pisz w "jeden worek", dobrze? xD

    OdpowiedzUsuń