wtorek, 28 sierpnia 2012

Pokemon

Dzień dobry, a raczej dobry wieczór! Przede wszystkim chciałam wyrazić swoją wdzięczność Mukudori-san za pozytywną ocenę bloga (dostałam 4! Łaa!) i poprawienie niezliczonych błędów interpunkcji. Dzisiejszy post poświęcam zamówieniu Edariano-sana, czyli Pokemon.

Richu:








Pikachu:






Vulpix:




Lugia:






Umbreon:



Ho-oh:




Pidgeot:




Mewtwo:


Charmander:



Espeon:


Torterra:



Cyndaquil:

Pichu:

Mismagius:

Minun i Plusle:

Ampharos:

Vapoeron:

Całej reszty nie pamiętam :)

























To wszystko na dziś. Wiem, że jest mało zdjęć, ale miałam 1,5 godz, żeby je znaleźć. Do następnego razu :*:*:*

3 komentarze:

  1. Bardzo śliczne zdjęcia ^^ najbardziej podoba mi sie obrazek z małymi lugioami, sa przesłodkie i chalmanderek. Ale z tego co widze pojawiły sie pokemony z mojego składu. Bardzo dziekuje Nee-chan^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha, Pokemony... jej, jak one przypominają mi dzieciństwo! Miałam wtedy takiego Pikachu mieszczącego się w dłoni, który robił "Pikachu, Pikachu", kiedy przycisnęło się go w brzuszek! Wspaniały... pamiętam też, że zawsze zastanawiałam się, co znaczy 'cdn' na końcu każdego odcinka. Myślę, że Pokemony mogłyby mieć wspaniałe wzięcie wśród osób oglądających anime, gdyby tylko nie kojarzyły się tak bardzo z bajkami, które lecą na tych samych programach :) stanowczo powinni nam zrobić program z animcami lecącymi 24/dobę...! Obrazki oczywiście świetne i podziwiam Cię za gust i wytrwałość w poszukiwaniu ich, bo w półtorej godziny wyszukać tyle cudeniek, to...! Widzę też, że robisz postępy z interpunkcją - przyjemnie czytało się te fragmenty tekstu! Nie doszukałam się chociażby najmniejszego błędu. Nie musisz dziękować, takie moje zadanie! I dobre chęci :) następnym razem na pewno będzie 6 ;> cieszę się, że mój blog przypadł Ci do gustu i oczywiście będę Cię powiadamiać, bo nowi czytelnicy to skarb :3 no, a teraz... czy masz może obrazki blondynek o zielonych oczach? Takie, żeby pasowały chociaż trochę do opisu mojej Negai? Szukam takich ciągle, jakichś krwistych albo mrocznych i zawsze muszę zadowalać się jakimiś innymi! No nic, tak czy siak, pozdrawiam i życzę czasu na szukanie kolejnych wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam po odbiór szablonu na malach-tow. I odpowiedź na twoje pytanie - tak, Totus i katD są te same. ^^

    OdpowiedzUsuń