poniedziałek, 17 września 2012

[01] Mukudori

Witam po krótkiej przerwie! Och, jak ja za wami tęskniłam! Przepraszam, że dopiero teraz dodaję posta, ale uwierzcie, gdybym miała jakąkolwiek szansę zapewne bym zrobiła to szybciej. Zgodnie z zamówieniem Mukudori-san będą czarnowłose kobietki, blondyni i chłopcy z niebieskimi włosami (postaram się aby byli słodcy). Zapraszam do oglądania.

Czarnowłose:




































Blondyni:
















Niebieskie włoski:





















Ach! Jak przyjemnie! Powiem wam w sekrecie, że zamierzam dodać opowiadanko, ale nie jestem pewna jak wygląda więc jeszcze troszkę poczekajcie ok? Do zobaczenia :*:*:*

3 komentarze:

  1. Obrazki świetne~ Jak zwykle zresztą ^.^ Kochanie, czy ja mogę Cię prosić o kilka (kilka naście... Kilak set... xD) obrazków chłopców? Mało wymagające zamówienie (chyba), ale chodzi mi o to, żeby arty były ładne i żeby chłopcy byli różni ^^ (Felicis chce pisać haremy >D)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrazki świetne, jeden już poszedł na mój nowy szablon. :)

    Zapraszam na honor-wojownika. Pojawiła się nowa notka i nowy szablon z użyciem twojego obrazka.

    OdpowiedzUsuń