czwartek, 20 września 2012

Różnorodność

Witam, witam. Twoje zamówienie Felicis bardzo mnie ucieszyło. Chłopcy! Mniam! I do tego dałaś mi wolną rękę! Niezwłocznie zaczęłam ściągać zdjęcia, przez co moja kolekcja powiększyła się o dziewięćdziesiąt zdjęć. To dość dużo jak na jeden dzień. Do tego przeraża mnie szybkość i zachłanność z jaką to robię -.-" Trudno było wybrać 80 artów spośród... Eeee... Wielu :) Zapraszam do oglądania :)

Czarnowłosi:






















Blondyni:















Bruneci:













Inni:



























Myślę, że sprostałam Twojej różnorodności Felicis-san. Do następnego razu :*

5 komentarzy:

  1. Moja reakcja gdy oglądałam obrazki była mniej więcej taka: "Oo... Jakiś śliczny! A ten jaki uroczy! O mój Boże i których z nich mam teraz wybrać?! D:"
    Cóż mogę powiedzieć... Świetna robota ♥ Arty baaaardzo mi się podobają i jak tylko będę miała wolny czas (co nastąpi zapewne w weekend), założę bloga i będę podejmować trudne wybory odnośnie postaci :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Arty bardzo ładne :D Może kiedyś kilka z nich do czegoś mi się przydadzą ;P
    Ah! Nie musisz mnie powiadamiać. Będę do ciebie zerkać i sama się dowiadywać ^^
    Zawsze możesz wczytać się "dyktator", co prawda jest mojego autorstwa, ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło :D
    Dodajże wreszcie coś z Łan pisu! :D

    PS. Jak ci się podoba mój nowy avatar? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. GOOD JOB kotek :):* tylko jaka szkoda ze oni nie są prawdziwi, deshio?? widziałam w tym kilka moich obrazków i bardzo się ciesze, że ci tez przypadły do gustu:) poza tym inne posty też boskie:) oby tak dalej xD
    Ne ne? mogła byś wstawić kocie uszka??onegai:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamówienie gotowe :3 (nie bardzo wiedziałam gdzie napisać, to piszę tu ^^')

    OdpowiedzUsuń