środa, 31 października 2012

Trick or Treat!

Hej! Uwielbiam Halloween! Wielu ludzi może popisać się wyobraźnią tworząc swoje własne kostiumy, inni wypożyczą, a niektórzy zostaną w domu i będą oglądać filmy. Ja należę do tej trzeciej, ostatniej grupy. Dlaczego? Bo Śląsk, na którym się wychowałam, w którym mieszkam jest jeszcze zbyt zacofany, aby mówić tu o Halloween z prawdziwego zdarzenia. Ale świat internetowy to już inna bajka :)

Halloween:













































































































Do zobaczenia! :*

7 komentarzy:

  1. Trafiłam tu przez przypadek, ale zostanę na dłużej ^^. Nie wiem czy tu, ale jeżeli bym mogla to poprosze jakieś obrazki Itachi x Naruto. Pisze bloga yaoi a obrazki mnie inspirują i dzieki temu mam pomysły

    Byłabym wdzięczna i przy okazji zapraszam serdecznie do mnie

    http://something-like-yaoi.blogspot.com/

    PS: W którejś notce wysłałam tą samą wiaodmośc przepraszam za spam, bałam sie że mnie nie odnajdziesz

    OdpowiedzUsuń
  2. Buahahaha *-* Halloween >3 Już zapisuję sobie obrazki na przyszły rok na szablony~ Ale teraz o samej notce... Jest kilka obrazków, które po prostu mnie ujęły (z jednym, który wstawiłaś nawet chciałam zrobić wcześniej szablon, ale się nie wyrobiłam D:). Kocham Cię Nee-chan i nie mogę się doczekać nowej dawki arcików *w* Nie ma to jak być uzależnionym od twojego bloga~ xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, tu Nersi z Fair-Gaol.
    Pytałaś, dlaczego nie ma tych blogów w kolejce. Wanilia dawno jej nie aktualizowała, ale nie musisz się martwić - oba znajdują się na liście blogów do oceny.
    Pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  4. No siemka. Cudne fociaki, ale trochę długo się potem zjeżdża do dodania komenta. ;P
    fajny ogólnie szablon. ;)
    Evanescence - Hello = wspaniała piosenka! dobry wybór - według mnie. :)
    co do Halloween.. to obchodzę od 3-4 lat, ale szczerze mówiąc za rok chyba zostanę w domu ;)
    dlaczego? wolałabym amerykańską tradycję. tam to ma jakieś barwy, nie tak jak w Polsce. No ale cóż. Taki mój los i urodziłam się tutaj. W końcu życie mogłoby obrócić się o 180 stopni, jeśli urodziłabym się pół sekundy później, a co dopiero gdybym urodziła się w Stanach Zjednoczonych.

    Całuję i zapraszam na waniliowe.blogspot.com xox

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej czytałam twoje komy :) dzieki i to miłe z twojej strony :)Jezeli chces zbęde ci tu powiadamiac. Pozatym jezlei chodiz o parring z kuroko nio basket to powiem ci ze malo obeznana jestem z tym anime, ale cos napisze ^^.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj. Pytałaś się, dlaczego Twoje blogi nie zostały umieszczone w kolejce - zostało to spowodowane bardzo przyziemnym i łatwym do naprawienia błędem, a mianowicie: źle sformułowałaś zgłoszenie, najwyraźniej nie czytając regulaminu. Jeśli tylko chcesz, by Twoje blogi podległy ocenie wybranej przez Ciebie oceniającej, proszę, zgłoś się raz jeszcze. ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako, że współpracujemy ze sobą, przybyłam by zobaczyć prace. Ach, Haloween, kiedy to było? Ja też żyję na śląsku i niestety, szkoda że u nas nie ma imprez. W Wawie ludzie się bawią, a u nas? Szkoda słów. Ładne obrazki, takie fantazyjne ;)

    OdpowiedzUsuń