wtorek, 13 listopada 2012

Bronie

Hello! Jak tam po weekendzie? U mnie straszna zawierucha! I nie chodzi mi tu o pogodę, tylko o "życie szkolne". Mam testy próbne i w sobotę przypominałam sobie co nieco, a w niedziele nie chciało mi się wchodzić na kompa. Taki to już ze mnie leniuch ^^. Wedle zamówienia mojej kochanej Justynki, dziś będą bronie. Mam nadzieję, że docenisz arty, bo naprawdę długo ich szukałam :) 

Miecze:
















































Broń palna:















Inne:


























Następna notka powinna pojawić się w weekend. Jeśli macie zamówienia, zostawiajcie je w zakładce "Zamówienia / Kolejka". Do następnego :*:*:*

6 komentarzy:

  1. Omnomnomnom *-* Kolejna porcja prześlicznych artów, nawet nie wiesz, jak się cieszę *w* Już sobie kilka obrazeczków zapisuję na pamiątkę (do mojego magicznego folderu). Ej, Nee-chan, to nic, że to są zamówienia, nie? Będę mogła zrobić sobie z nimi szabloniki? Bo na kilka mam już pomysł *robi szczenięce oczka*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pokrzepiający komentarz. Zawsze piszesz takie miłe, serdeczne słowa. Bez względu na to, czy to zamówienie czy darmówka możesz ściągać arty i używać ich, wedle własnych upodobań. Nie mam nic przeciwko :) Poza tym będę zaszczycona jeśli w szablonach lub innych Twoich pracach znajdzie się coś z mojej fantazji :)

      Usuń
  2. Jestem baaardzo zadowolona i baaardzo doceniam :* !!!!! Zwlasza ze prawie wszytkich nie mam :). Mam nadzieję ze jesteś zadowolona z tego co napisalas na testach:):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, tu Nersi z Fair-Gaol.
    Nie wiem, czy jesteś jeszcze zainteresowana ocenę swoich blogów, ale pamiętam, że oba do mnie zgłaszałaś jakiś czas temu.
    Dla mnie nie było problemu, ale nasza pani naczelnik stwierdziła, że źle napisałaś zgłoszenie i powinnaś to zrobić jeszcze raz.
    Jeśli jesteś zainteresowana, oczywiście.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne arty... Biorę ^^"

    OdpowiedzUsuń