czwartek, 6 grudnia 2012

[03-04] Travelix i Felicis

Cześć wszystkim! Sorki, że mnie tyle nie było, ale wieczne problemy z netem wygrały i pogrzebały żywcem Nee-chan. Ale oto jestem! Silniejsza niż nigdy! Z jeszcze większym zapałem! W dodatku chora i sponiewierana przez upierdliwy katar... Hehehe. To mogłam pominąć... Mniejsza. Dziś zaserwuję Vanille i Chocole oraz pierdółki, o które prosiła Felicis :) Przepraszam, że tak nie po kolei, ale coś muszę dodać, a to akurat mam pod myszką :)

Vanilla & Chocola















Sztuka:































































Ależ tu dzisiaj kolorowo :) Droga Felciu, te ostatnie trzynaście zdjęć może trochę nie w temacie, ale pomyślałam, że Ci się przydadzą :) A co do zamówienia Travelix, to baaardzo przepraszam, że tak niewiele tych fotek, ale bardzo mało jest ich w necie. Już i tak z tymi się bardzo namęczyłam... Do usłyszenia :* 

4 komentarze:

  1. Nic nie szkodzi ;3 Naprawdę świetne są te fanarty *.* Dziękuje serdecznie i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hyyy *-* Wpadam sobie tu do Ciebie, żeby zobaczyć, czy coś się dzieje, a tu nagle w tytule moje "imionko" *-* Strasznie się cieszę, że wykonałaś moje zamówienie~ Bardzo mi na tym zależało, bo wykorzystam arty do prywatnego szablonu ^.^ Wszystkie arty są śliczne~ Jak zwykle zresztą (co ja się zawsze tak dziwię XD). Zaraz zabieram się za robienie szablonu *w*
    Widzę, że nie tylko mnie męczy choróbsko... To chyba jakaś plaga jest, bo kogo nie spytam to chory xD Tak czy siak, życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia i jeszcze raz dziękuję za taki wspaniały prezent na mikołajki ^^
    A no tak... Miałam jeszcze spytać. Nee-chan, chciałabyś nawiązać współprace z moim blogiem z rysunkami? Jakby co, to już wstawiam twój link do "polecanych", a jak się zdecydujesz, to przeniosę go razem z buttonem do współpracy. I żebyś wiedziała gdzie mnie szukać, to strzelam Ci adresem: http://ikebana-pencil.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że nie uznasz tego za spam ^^"

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Właśnie wróciłam do pisania po takim długim czasie. Zostawiłaś u mnie swoje linki bym Cie powiadamiała. Nie wiedziałam że na blog spocie można mieć aż tak piękne blogi. Masz cudowną oprawe muzyczną i śliczne obrazki w notce. Pisze blog o córce Itachiego. Nie wiem czy pamiętasz go hehe bo sporo czasu mineło więc zostawiam Ci link.Ostatnio dodałam 3 nowe notki. Onet sprawiał mi trudności i nie mogłam wcześniej dodać notki. Ale wróciłam i serdecznie Cie zapraszam. Jak znajde chwilke przejże też dokładniej twój i dodam do linków o ile onet nie zacznie mi fixować. Mówie Ci co za palant hehe xd Ok zostawiam linka :http://yukiuchiha.blog.onet.pl/ Zapraszam Cie bardzo serdecznie i przepraszam że tak długo nic nie dodawałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z racji tego, że prowadzimy współpracę z Waszym blogiem czuję się zobowiązana powiedzieć, że jedna z naszych szabloniarek nie żyje. Chciałam zaprosić na naszą stronę, gdzie widnieje notka poświęcona Maji. Land-of-grafic jest w żałobie i chciałam, abyście wsparli nas w tej chwili.

    OdpowiedzUsuń