wtorek, 25 grudnia 2012

Wesołych Świąt

Cześć! Dzisiaj obiecana notka świąteczna. Co prawda lekko spóźniona, ale przecież liczą się chęci i pamięć, prawda? Starałam się poszukać jakichś ciekawych artów, ale miałam na to czterdzieści minut... Tak to jest jak się chodzi spać o trzeciej w nocy i wstaje po dwunastej... Moje logiczne myślenie, czasem przeraża nawet mnie. Poza tym jechałam sobie z rodzicami do babci na Wigilię i do domu wróciłam o pierwszej. Tak więc nie opłacało się wchodzić na bloga, bo przy dodawaniu notki bym chyba zasnęła (uroki zajmowania się małym kuzynem). Skromnie zaopatrzyłam się w zdjęcia z dzisiejszą tematyką, ale co zrobić? Zapraszam do oglądania :)

Merry Christmas!







































Koko zapytała, dlaczego dodaję blogi do spisów moich linków. Moja kochana Koko. Oczywiście, nie jest to spowodowane tym, że ktoś robi u mnie zamówienie, a ja w rekompensacie dodaje go na mojego bloga. Nie, nie. Dosłownie, niechcący weszłam na Twoje opowiadanie, przeczytałam i spodobało mi się. Mam straaaasznie słabą pamięć do nazw, dlatego staram się sobie ułatwić zadanie i moje ulubione strony po prostu wrzucam do Linków. Zauważ, że są tam również, Top Listy, Szabloniarnie i Katalogi. Wszystkie adresy, na które lubię wchodzić, a niekoniecznie mogę obserwować. Podsumowując, dodałam Twój adres, bo spodobała mi się jego treść i tyle :)

Do następnego razu ludziska!

3 komentarze:

  1. cholera ludzie gdzie wy mi te komentarze zostawiacie x.x kurde dobrze że zauważyłam bo potem by wyszło że jak cham nie odpisuje ;_;
    więc dziękuje za komplementy, aw, aw , bardzo mi miło że komuś się podobają moje wypociny ♥
    moge informować. o wszystkich postach czy tylko wybranych ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie małe zamówienie Nee-chan^^ Potrzebuje dużo Yaoi i Shounen Ai *w* Najlepiej by były to paringi z Harry'ego Pottera ,Durarara , Sekaiichi Hatsukoi ,Junjou Romantica ,Gakuen Heaven i jeszcze jakichś, jak coś wymyślisz ^^ Dziękuje serdecznie i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. tak jak prosiłaś informuję że pojawił się pierwszy rozdział opowiadania AkaKise ( Akashi x Kise ) "Danse macabre", serdecznie zapraszam c:

    OdpowiedzUsuń