niedziela, 23 grudnia 2012

[05] Koko

Hello! Och, jak ja się cieszę! Święta! Czas radości, zabawy i śmiechu! A przede wszystkim, okres peeeeełen wolnego czasu! W piątek po "Wigilii klasowej" (czyt. trzy paczki ciasteczek, sok porzeczkowy i herbata ^^), po ostatnim dzwonku, moja reakcja wyglądała mniej więcej tak "Aaaaa!!! Ferie! Pierwszy raz od niepamiętnych czasów nie muszę iść po niedzieli do szkoły!". Moja koleżanka na to "Wyobraź sobie, że nie jesteś jedyna!". Całe uczucie bycia wyjątkową wyparowało... Ona to potrafi przywrócić moją wybujałą fantazję z hukiem na ziemie... No, ale przejdźmy do rzeczy, dzisiaj Cloud, jedna z moich ulubionych postaci z FF. Zapraszam do oglądania :*

Cloud Strife:










































































Inne:






Przepraszam, że tak nie po kolei jadę z zamówieniami, ale tak jakoś wyszło ^^ Nowa notka, (tematyka świąteczna) najprawdopodobniej jutro :)

2 komentarze:

  1. Dziękuję za ee... nie wiem, jak to nazwać, zlecenie? :) Niektóre obrazki bardzo mi się podobały, zwłaszcza trzeci od końca. Świetny :)
    Dlaczego dodałaś mój blog do linków? Po wykonanym zleceniu dodajesz jego pomysłodawców do jakiegoś spisu?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uhuhuhuh *-* Patrzcie no, pierwszy prezent na święta i to już tak wcześnie~
    Witaj droga Nee-chan~ Zanim przejdę do gadania o tym, jak podobają mi się arty, chciałabym złożyć Ci najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Bożego Narodzenia :3 A i jeszcze dużo prezentów pod choinką >D
    A wracając do obrazków. Jak zwykle są śliczne! Swoją drogą, jakoś nigdy nie interesowałam się FF, ale przez te arty zachęciłaś mnie do pochylenia się nad nim ^.^ Czy muszę mówić, że już pobrałam kilka obrazków i mam zamiar w przyszłości zrobić z nimi szablon? Wiesz co moja droga? Przez Ciebie ilość obrazków w moim folderze szablonowym, jest nieproporcjonalnie wielka, do ilości czasu, jaką mogę poświęcić na ich tworzenie xD Za co oczywiście bardzo Ci dziękuję ♥
    Jeszcze raz wesołych świąt :3

    OdpowiedzUsuń