wtorek, 23 października 2012

Heiwajima Shizuo

Hej ludzie. Dzisiejsze zdjęcia są "wstawione na szybko". I to w dosłownym tego zdania znaczeniu. Dlaczego? Weszłam w pierwszy lepszy folder, jaki miałam pod kursorem myszki i okazało się, że to Durarara! Jeśli DRRR to oczywiście Shizu-chan. To była moja pierwsza myśl. Dzisiaj się jej trzymam. Apeluję do was ludzie! Jeśli macie jakieś zamówienia, to błagam dajcie je. Nawet z nudów możecie zarzucić pierwszym lepszym tematem bądź kategorią. Nie mam czasu myśleć nad rodzajami artów, a coś dodawać trzeba :) Zapraszam do oglądania i komentowania.

Heiwajima Shizuo:






























































































Na razie :*:*:*

4 komentarze:

  1. Hmm. Po dzisiejszej notce stwierdzam, że blog nie jest dla mnie. Nie lubię tego całego anime i tej ich zgrai. Może zacznij dodawać trochę inne zdjęcia, typu krajobrazy, albo jakieś postacie? Mogę Ci trochę w tym pomóc ;)
    Ogólnie, Twoja decyzja jest Twoją decyzją, życzę Ci powodzenia na blogu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh my god!!! Love this pictures!!!! Xd one są takiee sexy i urocze ;) możesz dodac zdjęcia z osobami z bronią? Nie katana/mieczem?

    OdpowiedzUsuń
  3. Shizuo~~ Czy ogląfałam DRRR? Nie... Ale czy to znaczy, że nie mogę się jarać tą postacią? XD
    Kochana Nee-chan, oczywiście arty jak zwykle cudowne... Jeśli nie masz pomysłów na notki, to daj mi małą chwilkę, a zaraz machnę Ci dłuuugaśną listę z pomysłami :3 Oczywiście, jeśli tylko chcesz i jeśli zmotywuje Cię to do dalszego działania ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. O Shizu-chan!!<3 I nawet w kurtce Izayi<33 Mrr...A teraz na poważnie:Fajne arty...i hmm może jakieś dzieczyny neko albo vanilla i chocola, Oczywiście będę obserwowała tego bloga ;33

    OdpowiedzUsuń