niedziela, 14 października 2012

[02] Invisible

Hejka. Tak jak mówiłam jest weekend i jest notka. Jestem bardzo wdzięczna za motywujące i ciepłe komentarze. Cieszę się również, że mój wysiłek nie idzie na marne i ktoś wykorzystuje moje arty, tak jak w przypadku dziewczyn z Malach-Tow. Dziękuję Feyris za pomoc, ale szczerze powiedziawszy nie przeszkadzało mi, że nagłówek był z przerwą. Mimo to już go poprawiłam:) KatD-san długo walczyłam z kolorem tła przy wstawianiu szablonu od Felicis i niestety poległam. Gdyby nie Twoja interwencja biel wciąż by mi się rzucała w oczy :) Na dodatek własnowolnie stworzyłaś mi buttona.  Dziękuję :*  Zgodnie z zamówieniem Invisible będą... Eee... Trudno to nazwać. Będzie po prostu "coś".


Zdjęcia:


























































































Ufff... Wreszcie koniec. Mam nadzieję, że trafiłam w Twój gust Invisible, bo namęczyłam się z tymi zdjęciami. Życzę udanego tygodnia. 

5 komentarzy:

  1. Dziękuje bardzo, są idealne ^^
    A i tobie droga Nee-chan życzę nie tyle co udanego tygodnia a weny i chęci.
    Pozdrawiam~~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohajo^^
      Tak jak chciałaś informuję że pojawił się u mnie nn więc jak chcesz to zapraszam...
      Boże nie mogę napaczeć się na te obrazki *-*

      Usuń
  2. Witaj, Nee-chan! Bardzo przepraszam, że piszę tak późno, ale nie mogłam wczesniej.

    Pytałaś o linkowanie obrazków. W notce musisz kliknąć obrazek raz i kliknąć "Link". Za pierwszym razem nic się nie stanie, ale za drugim powinno się otworzyć okienko wpisywania adresu internetowego.

    Pozdrawiam,
    KatD

    OdpowiedzUsuń
  3. Yay, jakie mega obrazki *-* Z 5 robiłam szablon nawet, ale to w pierwszych notkach na onecie... stare czasy.
    Ładny zbiór, ładny. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. kyaahahahaha... xd zdjęcia są tak przecudownie mroczne i urocze, że jestem cała w skowronkach xd jestem ciekawa jak ci się je udaje znajdywać,... nie mam pojęcia xd co mi nie przeszkadza xd
    Powodzenia z następnymi obrazkami xd:P:*

    OdpowiedzUsuń