niedziela, 7 października 2012

Skrzydła

Hej wszystkim! Proszę, nie miejcie mi tego za złe, ale zacznę od paru ogłoszeń. 
Po pierwsze: Notki będą pojawiały się raz na tydzień, bądź dwa, najczęściej w weekendy.
Po drugie: Nie powiadamiam o postach. 
Po trzecie: Bardzo proszę, abyście informację o nowych rozdziałach zostawiali w zakładce SPAM.
Wszystkie trzy punkty spowodowane są brakiem czasu. Nawałnica zajęć w szkole,  daje mi się ostro we znaki. Do tego dochodzą obowiązki domowe. Ciężko mi pogodzić dom, szkołę, naukę i internet. Mam nadzieję, że zrozumiecie moje małe rozterki. 
Teraz czas na posta. Dzisiejszą myślą przewodnią są skrzydła, niekoniecznie aniele (chociaż też się pokażą). Mam nadzieję, że się spodobają.

Skrzydełka:































































































Do następnego :* :* :*

9 komentarzy:

  1. Powybierałaś te najładniejsze! Śliczne zdjęcia...
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście dodałam oba twoje blogi do swoich linków :)Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć kochanie :3 Wezmę sobie kilka obrazków z tej notki do szablonów, dooobrze? ^.^ Strasznie mi się spodobały i na niektóre mam już pomysł, ale nie mam czasu na wykonanie ;__;

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, jaka cudna kolekcja!

    Już sobie ściągam część obrazeczków od ciebie, jej, ty zawsze masz takie cudowne arty w swoich notkach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Widzę, że masz przerwę między nagłówkiem i postami, więc jeśli chcesz usunąc to przerwę to w projektancie w miejscu wpisywania kodów CSS wpisz ten .header { height:000px;} w miejscu 000 wpisz takie liczby żeby akurat się wyrównało ;d

      Usuń
  6. Witaj!

    Ponieważ do współpracy chciałam dodac button, a ty go nie masz, z potrzeby stworzyłam jeden. Mam nadzieję, że się nie obrazisz, a i może wykorzystasz sobie go do swoich celów.

    Podaję link:
    http://3.bp.blogspot.com/-2TwnGD6iG5w/UHk2raGqQFI/AAAAAAAAAro/MtZhcNA6R-Y/s1600/button.png

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A! Zauważyłam, że blechowa już pomogła ci z wysokością nagłówka, ale radze też ustawić kolor tła na #DFE6E7. Wchodzi w szablon -> dostosuj -> zaawansowane. Tam możesz ustawić zarówno kolor tła, jak i wklepać kod CSS.

      Usuń
  7. Łał.
    Zajebiste , to była pierwsza myśl jaka zawitała w mojej główce po obejrzeniu tych obrazków.
    Nie ma lepszego słowa na opisanie tego bloga chyba że ktoś kiedyś wymyśli. Epic.
    A swoją drogą... mogę coś zamówić? Takie coś mrocznego *-* chodzące trupy, śmierć i inne jakie napotkasz.
    Resztę zostawiam w twoich rączkach.
    Dodałam do linków~~!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń