czwartek, 3 października 2013

[23-26] Shayen, Judith, Mairu, Sama Verda

Witam, witam. Ależ ze mnie okropny Admin, prawda? Tak bardzo zaniedbałam bloga, że aż obrósł w kurz. Jednak dziś postaram wam się to jakoś wynagrodzić. Przybywam z moimi ostatnimi czterema zamówieniami, ponieważ od dnia dzisiejszego biorę urlop. Oczywiście, będę bacznie nadzorować prace Samy i w razie czego zawsze będę służyła pomocą. Chcę też wspomnieć (o ile już tego kiedyś nie zrobiłam), że Sama awansowała i została oficjalnym Administratorem Fantazji. Czyż to nie wspaniale? Co się tyczy zamówień. 

Moja Kochana Shayen, jak zapewne wiesz, to ogromna przyjemność wykonywać każde Twoje zamówienie, chociaż doskonale wiem, że zapewne obrazki już na nic Ci się nie przydadzą. Mam jednak nadzieje, że Ci się spodobają :) 

Dziękuję Ci, Droga Judith za złożenie zamówienia na SasoDei. W całym "Naruto" i Akatsuki są moją ulubiona parką.

Bardzo przepraszam Mairu za naprawdę długi okres oczekiwania, ale nie umiałam się szybciej wyrobić. Głównie skupiłam się na teksturach, sama nie wiem dlaczego. Tak szybko się je szukało... To chyba jest przyczyną. Znalazłam też kilka naprawdę ciekawych zdjęć Beatrice, ale Beatrice Ushiromiyi nie znalazłam. Chyba Ci się pomyliło i miałaś na myśli Battlera. Jakby co, napisz pod postem, to wstawię obrazki z nim w następnej notce specjalnie dla Ciebie :)

No i Sama, Twoje zamówienie sprawiło mi najmniej problemów. Myślę, że będziesz usatysfakcjonowana, bo parki wyglądają słodko i uroczo.

Shayen: 














Judith:


































Miaru:



































































Sama:






























3 komentarze:

  1. Jak mi brakowało tego bloga T_T Wiem, że szkoła, sama mam ten problem, jednak cieszę się bardzo, że w końcu pojawiła się nowa notka ;) Obrazki cudowne, no i jeszcze tekstury <3 A na dodatek przypomniałaś mi, dlaczego kocham Deidarę :D
    Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również brakowało naszej kochanej fantazyjki ;_; I też Cię rozumiem, jeśli chodzi o szkołę i brak czasu... Sama mocno cierpię z tego powodu i dodatkowo mam nawet świadomość, że nawet teraz zamiast pisać te słowa, powinnam uczyć się na sprawdzian z geografii, ale już po prostu nie mam siły ;_;
    Jeśli chodzi o arty, to zdążyłam przejrzeć je tak pobieżnie, ale na pewno wrócę tu, kiedy będę miała więcej czasu... Zresztą już widzę jakieś białowłose elfki, jakieś tekstury, więęęęc, na pewno będzie co podkradać ^.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje bardzo ;3 własnie chodziło mi o coś takiego ;D naprawdę piękne te arty a tekstury równie dobre *.* jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń