niedziela, 6 października 2013

Szczyt chamstwa

Witajcie Moi Kochani. Wybaczcie, że po raz kolejny w tym miesiącu przybywam bez obrazków, jednak jest pewna sprawa, która bardzo mną poruszyła. Mianowicie, załoga bloga Gotowe Kody CSS kopiuje i przypisuje sobie szablony różnych stron graficznych. Co więcej, udostępniają CAŁY kod CSS wykonany przez prawowitego autora szablonu. Sama osobiście wykonałam zaledwie sześć szat graficznych i żadna z nich nie została mi "skradziona" jednak Moja--Fantazja współpracuje z wieloma blogami graficznymi i czuje się zobowiązana do umieszczenia tu takiej informacji. Tak więc, OSTRZEGAM WSZYSTKICH SZABLONIARZY I INNYCH GRAFIKÓW, WASZE PRACE MOGĄ ZOSTAĆ SKOPIOWANE. Moim skromnym zdaniem, trzeba coś z tym zrobić. Wiem, ile trzeba włożyć czasu, pracy i poświęcenia na wykonanie jednego szablonu i oburzające jest to, że ktoś te prace bezpodstawnie kradnie. Świat już kompletnie spada na psy! Jak można zrobić coś tak chamskiego? Według mnie, to ujmuje na honorze i plami dumę wszystkich grafików, nie tylko szabloniarzy, choć to oni są tu najbardziej poszkodowani. 

2 komentarze:

  1. Niesamowite! Że coś takiego jest! Ludzie się męczą nad kodami,a tu nagle w pięć minut wszystkie kody są udostępniane. SZCZYT CHAMSTWA! A przecież trzeba się namęczyć, żeby zrobić szablon, co dobrze wiem, bo sama pracuję na szabloniarni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczyt chamstwa. Mi przygotowanie jednego szablonu zajmuję kilka godzin, a taki ktoś to po prostu kradnie?
    A tak nawiasem mówiąc, chętnie rzuciłbym okiem na twoje szaty graficzne XD
    Pozdrawiam, Raion

    OdpowiedzUsuń