piątek, 4 października 2013

Ważne Informacje

Moi Drodzy, mam dla Was w połowie dobrą, w połowie złą wiadomość. Mianowicie, razem z Samą doszłyśmy do wniosku, że nadzień dzisiejszy nie jesteśmy w stanie wykonywać zamówień. Sami widzicie jak to wygląda. Czekacie w kolejce po dwa czasami trzy miesiące, a tak być nie może. Obydwie nie mamy czasu na szukanie zdjęć tematycznych, w dużej mierze spowodowane jest to szkołą i nauką. Ja osobiście zaczęłam liceum, a to trochę zobowiązuje. W dodatku mam poważne problemy zdrowotne. Sama też ma nawał zajęć, a Asoka problemy z internetem. Długo myślałam co zrobić z blogiem. Zawiesić, czy nie? Doszłam jednak do wniosku, że bardzo przywiązałam się do tego "miejsca" i żal mi jest go zawieszać. Po krótkiej konsultacji z Samą postanowiłam po prostu wstrzymać składanie zamówień. Co to znaczy? A to , że notki pojawiać się będą, ale o wiele rzadziej i nie będą to zamówienia. Jednak, jeżeli komuś bardzo zależy na jakiś obrazkach lub zdjęciach do szablonu, buttonu, nagłówka to mogę pomyśleć nad zrealizowaniem prośby, jednak proszę abyście się ze mną wcześniej skonsultowali, najlepiej na Gadu Gadu.

Tak, więc z dniem dzisiejszym TYMCZASOWO WSTRZYMUJE SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ.

A tu macie taki dodatek, czyli kilka moich prac.





2 komentarze:

  1. Słotki gepard i tygrysek <33
    Przechodząc do głównej treści: szkoda. Bardzo szkoda nawet. No ale jakoś to przeżyję (bo na ten moment akurat wszystkie wykonane dla mnie zamówienia wystarczają c:)

    W każdym razie dziękuję Ci, Nee-chi że mimo wszystko wykonywałaś momentami trudne zamówienia ode mnie, które przysporzyły Ci pewnie jakieś problemy :) Czekamy chyba wszyscy z niecierpliwością na odwieszenie zamówień :p No i czekam na kolejne notki!

    OdpowiedzUsuń