wtorek, 27 sierpnia 2013

[22] Kryształowa

Hej Wszystkim. Dziś, jak sama nazwa posta głosi, zamówienie mojej Kochanej Kryształowej. Wybacz, że tak długo czekałaś, ale miałam taki problem ze znalezieniem tych artów... Pierwszy raz w życiu widok Vocaloidów mnie denerwował. Powiedz, cóż żeś uczyniła? Zniechęcić mnie do czegoś jest bardzo trudno, a teraz gdy tylko widzę Miku, Meiko, Rin, Gumi czy jakąkolwiek innego Vocaloida, na moją twarz wpełza delikatny grymas. Przez kilka dni tyle się ich naoglądałam, że mam po prostu dosyć ;( Niemniej, coś znalazłam i mam nadzieję, iż przypadną Ci do gustu :)

Piosenkarki:





























































Wybacz za to ostatnie. Nie mogłam się powstrzymać. Mam nadzieję, że pomogłam.

Z dniem dzisiejszym ogłaszam zamknięcie mojej kolejki do odwołania! Ludzie, zdałam sobie sprawę z tego, że zaczynam się powoli wypalać, a dodawanie i wyszukiwanie artów coraz bardziej mnie męczy. Tak więc, gdy tylko uporam się z dwoma następnymi zamówieniami i kilkoma osobami z wolnej kolejki, to idę na długi urlop, tak więc może mnie tu przez pewien czas zabraknąć. Nie martwcie się, wrócę. Mam tylko nadzieję, że Sama sobie poradzi. Do następnej, Kochani~ 

2 komentarze:

  1. Nic się nie stało, a czekanie to nic złego. Dodatkowo widziałam AKB na początku *.* A później jeszcze Chieri z AKB0048 *.*

    Coś na pewno wybiorę bo arty są wspaniałe, więc dzięki Ci.

    Ostatnie mnie bardzo rozśmieszyło xD

    Urlop dobrze Ci zrobi, Nee-chi~ Mam nadzieję że dobrze sobie wypoczniesz i szybko (ale nie znowu za szybko, bo wtedy urlop sensu nie ma, co nie?) do nas wrócisz. Wypocznij sobie po tych kolejnych kilku zamówieniach c:

    Kocham, pozdrawiam i podziwiam, Kryształowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. http://internetowy-spis.blogspot.com/ Coś na kształt... Gazety Internetowej, Spisu Znanych blogów itp. Chcesz wiedzieć co nowego na blogspocie? Czekasz na wywiady z autorkami ciekawych blogów, ocenialni itp.?
    To miejsce dla ciebie!!! Sondy, konkursy i inne! Wypromuj swojego bloga! Zacznij czytać już dziś!

    Pomóż mi rozkręcić gazetę!!!

    OdpowiedzUsuń