wtorek, 13 sierpnia 2013

[20] Sama Verdas

Zabijcie mnie, zakopcie i wymażcie po mnie wszelki ślad, a i tak nie odpokutuję tak długiej nieobecności. Co więcej nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. Mogę jedynie powiedzieć, że Was wszystkich przepraszam. Niemniej jednak, powracam z zamówieniem dla jednej z nas. Cóż, kochana, nie wiem, czy Ci się spodobają zdjęcia, bo sama nie jestem z nich zadowolona, ale to już szczegół. Miałam straszny problem ze znalezieniem obrazków o jakie prosiłaś, jednak zrobiłam co w mojej mocy by sprostać zadaniu. Jak wyszło dowiem się potem, chce jednak poinformować, że całkowicie mnie to zamówienie przerosło.

Dziewczyny: 

















































Chłopcy:




~*~

Wybacz, że tak mało tych panów, ale jakoś nie umiałam znaleźć godnych zainteresowania. Szczerze, to ci wyżej w ogóle mi się nie podobają. Wolę Koreańców. Ja i mój spaczony gust. Masakra.

Mam jeszcze jedną wiadomość. Dzana odeszła z załogi. Osoby z jej kolejki przechodzą do wolnej kolejki.

2 komentarze:

  1. Ładne gify. I...tyle właściwie...Czekam na swoje zamówienie, szczęśliwa że już wróciłaś c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Nee - chan obrazki i gify są świetne *,* Ale tak dokładnie to nie o takie zamówienie mi chodziło, ale dobra jakoś to przeżyję xd Chciałam, że by były jakieś kissy itp. Ale dobra to też moja wina, bo nie napisałam Ci tego, że chce kissy.

    Pozdrawiam~!~
    Sama :**

    OdpowiedzUsuń