piątek, 15 marca 2013

[11] Kryształowa

Licealistki:








































































































































Witam po prawie miesięcznej nieobecności, ale musiałam zrobić dokładny, niemal szczegółowy porządek w zdjęciach. Wszystko jest już na swoim miejscu. Nawet sobie nie wyobrażacie jak mi to pomogło w szukaniu artów. Ano właśnie. Arty... To zamówienie było najmniej wymagające, bo Kryształowa nie określiła żadnych szczegółów, tylko brak różowych włosów, a mimo to sprawiło mi wiele kłopotów. Musiałam się nieźle naszukać po folderach, aby cokolwiek znaleźć. Wiecie co mnie przeraża? A to, że 80% moich obrazków to jakieś magiczne stworzenia. Tak więc co chwilę widziałam rogi, kocie lub spiczaste uszy, ogony, skrzydła i dwumetrowe włosy... Jeśli już (jakimś cudem) trafiłam na coś w miarę normalnego z wyglądu, to kolejnym problemem był ubiór lub jego brak. Zbroje, niedorobione, lateksowe stroje superbohaterów, katany, piły mechaniczne i inne pierdoły. Kolejny problem stanowiło tło. Przecież żadna normalna licealistka nie będzie leżała z jelitami na wierzchu, nie będzie trzymać czyjejś głowy w ręku albo z twarzą sadystki taplać się w kałuży krwi, czy też skakać z dachu... Geez... Uświadomiłam sobie, że mam pogięty gust -.-" Dlatego zdjęcia są jakie są. Mam jednak nadzieję, że sobie coś wybierzecie.

4 komentarze:

  1. O. Jest kilka(naście) które są na prawdę fajne! Wiem, że trzeba było się dużo naszukać c; Na prawdę dziękuje, jest przewspaniale!

    ~Kryształowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Arty są naprawde wspaniałe. Kilka, które naprawde mi się spodobały, pobrałam i coś planuję z nimi pokombinować. Naprawdę Cię podziwiam, że takie cuda wynajdujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki tobie i temu blogowi zbiór moich obrazków powiększył się o około 300, a i tak już ich dużo. :D
    Ten blog jest świetny, wiesz? ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Te obrazki są śliczne jak zawsze. Dużo ich, a i tak chcę więcej xd. Wiesz ile frajdy sprawia mi oglądanie dodanych przez Ciebie obrazków? Zaznaczam - oglądanie, bo do niczego ich nie wykorzystuję xD.

    Pozdrawiam, www.neko123chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń