środa, 27 marca 2013

Informacja

Cześć! Dzisiaj mam dla was złą wiadomość i dokładnie zero zdjęć. Choćbym nie wiem jak chciała i jakbym nie próbowała, nie jestem w stanie prowadzić teraz bloga. Mam godzinny limit na neta i zero dostępu do swojego kompa, tylko tego od rodziców. Nasuwa się pytanie: "Cóż ta Nee-chan nabroiła, że los ją tak ukarał?". No to wam odpowiem. Nie zrobiłam dokładnie nic. Moi kochani rodzice uwzięli się na mnie. Muszę porządnie przygotować się do testów, a ściąganie zdjęć zajmuje mi bardzo dużo czasu. Na dodatek prowadzę dwa blogi, plus opowiadania i inne strony, które obserwuję. Do tego dochodzą gry i zbieranie informacji o różnego rodzaju zespołach. 

Jestem zmuszona powiedzieć to po raz kolejny:

Tymczasowo zawieszam bloga!

Jednak postaram się w jakiś sposób wykonać zamówienia, choć nic nie obiecuję.

Nee-chan

3 komentarze:

  1. No cóż, szkoda. Jak znajdziesz czas to wpadnij do mnie na katalog-grafikow.blogspot.com gdzie dodałam Cię do jednej z kategorii ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Z racji tego, że malach-tow kończy swoją działalność, chcemy jak najszybciej uwinąć się z zamówieniami. Dlatego też w miarę możliwości czyścimy kolejkę. Aby twoje zamówienie zostało jeszcze wykonane, zgłoś się pod najnowsza notką na malach-tow.
    Pozdrawiam.
    KatD
    [malach-tow]

    PS. Proszę, aby w zgłoszeniu pod notką pojawił się nick, który widnieje w kolejce. Jeśli w zgłoszeniu nie będzie nicku z kolejki, szablon nie zostanie wykonany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog jest cudowny! Pewnie dużo czasu zajmuje ci szukanie tych obrazków. Jestem pełna podziwu, że w ogóle masz ochotę to robić! :) No nic, obyś szybko wróciła, bo chociaż jestem tu od niedawna, to już tęsknie ^^

    OdpowiedzUsuń