czwartek, 21 lutego 2013

[10] Felicis


Felicis: Oczy



























































































































































































































~~*~~

Hejo! Dziś jest szczególny dzień! W zamówieniu pomagała mi przyszła współautorka bloga! Pomijając fakt, że jeszcze o tym nie wie... Albo inaczej... Nie chce się zgodzić. Pomożecie przekonać tego okropnego uparciucha? Tak poza tym, to jak zdjęcia? Wystarczająca ilość Felicis-chan ^^? Bardzo się przy tym naszukałam i namęczyłam... Blogspot też nie pomagał... Ale, ale, zamówienie gotowe i to się liczy! Do następnej, kochane moliki internetowe! :*

Zapraszam do wzięcia udziału w sądach internetowych! 

7 komentarzy:

  1. Są piękne i chyba nawet mi się przydadzą, nie tylko Felcis. Są prze-super-extra-mega-jej! No czyli boskie. Cała nasza Nee-chan (którą zresztą szanuję, a jak! Po prostu za tobą przepadam, idolko moja c:).

    À un de ces quatre!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na sam początek wielkie dzięki za miłe słowa na szabloniarni (krytyczna-biel) :). Bardzo, ale to bardzo miło mi się zrobiło, a sądzę, że reszta współautorek poczuje też to samo ;)
    A tak inaczej.. Naprawdę wspaniały blog, a przedewszytkim bardzo ciekawy. C: Zapewne wiele razy będę tu zaglądać. Mam nadzieje, że będę mogła obrazki, które tu umieszczasz wykorzystać w szablonach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co dziękować. Cała przyjemność po mojej stronie. Jest mi miło, że tak postrzegasz mojego bloga! A co do obrazków, to nie mam żadnych zastrzeżeń. W końcu blog istnieje po to żeby z niego korzystać, a nie tylko podziwiać, prawda?

      Usuń
  3. Ojej, wybacz moja droga, że dopiero teraz znajduję czas, żeby podziękować Ci za twoją ciężką pracę v.v
    A więc, gdy zobaczyłam notkę, niezmiernie się ucieszyłam! Arty są naprawdę świetne i strasznie cieszą oko *-* Zaraz potem, zobaczyłam jak wiele obrazków wstawiłaś z myślą o mnie i pomiędzy wielką radością, przeplatała się myśl "To naprawdę wszystko dla mnie?! *O*"
    Bardzo Ci dziękuję i oczywiście serdeczne podziękowania należą się tajemniczej osobie, która Ci pomogła~ Arty przydadzą się do szablonów... Już nie mogę się doczekać, aż znajdę czas, żeby się z nimi pobawić ^.^
    Jeśli chodzi o nową współautorkę: Droga tajemnicza osobo, byłoby baaardzo fajnie, gdybyś dała się namówić Nee-chan i dołączyć do bloga (może pisząc to kieruję się okropnym samolubstwem, bo w sumie... Więcej osób na blogu, to więcej notek, więcej notek, to więcej ślicznych artów, artów, które mogę użyć w szablonach ♥ Tak, wiem bywam okropna ^.-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają! I tak, to najdłuższa notka, jaka do tej pory pojawiła się na Mojej Fantazji. Całe 221 artów. Dużo, nie? A Twoje myśli były słuszne, kochanie. W końcu, to zamówienie zostało opublikowane specjalnie na Twoje życzenie i szczerze powiedziawszy, to bardziej zmęczył mnie rozgardiasz w moich folderach i trudności z blogspotem niż samo zamówienie. A ta tajemnicza osoba, to moja najdroższa przyjaciółka, która z wyglądu jest zupełną różnicą mnie, ale charakterem jest dokładnie taka sama, więc myślę, że wszyscy ją polubią. Ale, ale. Najpierw muszę ją przekonać do współautorstwa...

      Usuń
  4. U mnie nowy rozdział ;)
    kraina-cieni.blogspot.com
    Pozdrawiam, Mukudori.

    OdpowiedzUsuń
  5. Parę razy już przeglądałam ten blog, ale dzisiaj pobiłaś wszystko xD. Wielbię anime i wszystkie arty mnie urzekły <3. A raz chyba dostrzegłam tu Lena i Rin, zaraz się upewnię xD.
    Masz bardzo ładny szablon na blogu i czcionkę. Naprawdę przyjemnie się go ogląda :). Cóż, chyba jednak zdecyduję się zaobserwować, a twojego bloga dodać do linków :).
    Pozdrawiam,
    [neko123chan]
    PS. dziękuję za bardzo miły komentarz na moim blogu <3.

    OdpowiedzUsuń