wtorek, 19 lutego 2013

[08-09] Asoka Volo Matsuya i Anonim

Anonim: Yautja (Predators)































Asoka Volo Matsuya: Brązowowłose:


















































Ohayo! Jakoś tak mi dzisiaj odwala, więc postanowiłam dodać nową notkeee :D Roznosi mnie nadmiar pozytywnej energii już od dłuższego czasu i nie wygląda na to, żeby stan głupawki chciał tak szybko ustąpić... Są jakieś pomysły na zminimalizowanie objaw? A tak w ogóle, piszcie proszę co sądzicie o arach i składajcie zmówienia :D Kusi mnie, żeby dodać sondę, co wy na to?  Do następnej!~

5 komentarzy:

  1. Dzięki ^^ są świetne ^^
    potrzebuję aktualnie artów do szablonu, więc złożę kolejne, mam nadzieję, że to nie problem ^^
    pozdrawiam!
    Asoka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają i oczywiście zachęcam do składania zamówień. To naprawdę żaden problem. Ten blog i wszystko co się na nim znajduję są wynikiem moich starań, pasji, czasu i serca, które wkładam w każdą nową notkę. Zachęcam do wpisania się w kolejkę jeszcze w tym tygodniu, bo mam ferie i dużo czasu do szukania zdjęć.
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Cześć kochana ty moja~ Jak ja się cieszę, że wstawiłaś nową notkę *-* Arty jak zwykle świetne ^.^ Tym razem moja kolekcja obrazków, z których w przyszłości chcę wykonać szablony, powiększy się o pięć artów ze ślicznymi dziewczynkami~ (wiesz, Predator, to nie do końca moje klimaty xD)
    Hmm... Swoją drogą... Widzę, że masz pustą kolejkę, to może skuszę się i kolejny raz poproszę Cię, o to byś poszukała dla mnie jakichś tematycznych artów >3<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj słoneczko ty moje! Tak, ja też się cieszę, że dodałam akurat tą notkę. W przeciwieństwie do Ciebie uwielbiam Predatora. Zawsze oglądam z tatą i komentujemy wszystko co dzieje się w filmie. Z dziewczyn też jestem dumna i zapewne dodałabym ich więcej gdyby chciało mi się dłużej grzebać w folderach. Mam taki bałagan, że samą mnie to przeraża... Co do zamówienia, z chęcią przyjmuję i wykonam jeszcze w tym tygodniu.

      Usuń
  3. No to tak: arty z predatora nie podobają mi się, ale to dlatego, ze nie lubię predatora xD

    Za to brązowowłose są świetne!

    I chyba złożę zamówienie >.>

    OdpowiedzUsuń