sobota, 26 stycznia 2013

[06-07] Kanako, N. i odmowa Edo Mazo

Witajcie kochane robaczki, po nieco dłuższej przerwie. Z kompem na razie w porządku, ale zapewne do czasu. Nadrabiam zaległości i jak zapewne się domyślacie, dodaje zamówienia, których wcześniej nie  mogłam zrealizować :) Niestety z przykrością musze stwierdzić, że nie jestem w stanie wykonać prośby Edo Mazo, bo nigdzie nie znalazłam paringu Naruto x Itachi. A teraz zapraszam do oglądania.

Kanako: Axis Power Hetalia: Rosja
N.: Horror
 
 
 

Koniec! Mam nadzieję, że ary z horroru były wystarczająco straszne :) Połakomiłam się nawet na trzy gify. Chyba się starzeję... ^^" Proszę, napiszcie co o nich sądzicie, okej? Chciałbym również prosić (znowu), żebyście zamówienia zostawili w przeznaczonej do tego zakładce! Do następnej :*
 

3 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo, choć mam jedno pytanie... Czy te obrazki są takie małe, czy po prostu mi się nie otwierają? o.O

    Pozdrawiam, N.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och. Musiałam coś, za przeproszeniem, popieprzyć, bo to już drugi raz. Notkę zaktualizuję po południu.

      Usuń
  2. trocche mi się przykro zrobiło, ale mimo wszystko dziekuje ^^

    OdpowiedzUsuń