czwartek, 16 stycznia 2014

Sesje zdjęciowe

Witajcie, Kochani moi~ Wróciłam! Co dziwniejsze, w jednym kawałku! Takiego zaskoczenia dawno nie przeżyłam. Z bolącym sercem muszę przyznać, że te cztery tygodnie nie były tak straszne, jak tego oczekiwałam. Niestety, wracam tam, jak tylko zwolni się miejsce.

Wiem, wiem, notka miała być na święta, najpóźniej w sylwka, ale wróciłam dwa dni przed Bożym Narodzeniem i miałam naprawdę dużo zajęć, więc nijak bym się nie wyrobiła. Poza tym, w pierwszy i drugi dzień nie było mnie w domu - jedyny minus posiadania licznej rodziny. Teraz siedzę sobie w domku i nigdzie się nie ruszam~ Myślę, że w Fantazję wstąpi trochę życia, bo nie wracam do szkoły w tym semestrze. Obiecuję, że będę tu zaglądać tak często, jak tylko się da. 

Zaktualizowałam zakładkę współpracy. Myślę nad stworzeniem nowej strony, gdzie kategoriami posegregowane byłyby wszystkie zdjęcia. To trochę ułatwiłoby życie i Wam i mnie. Co Wy na to? 

A teraz, jak sama nazwa posta wskazuje, sesje zdjęciowe. Oczywiście, nie moje, jednak mam nadzieję, że się spodobają.


Zdjęcia: 




























































~*~

I jak Wam się podobało? To chyba taka pierwsza notka, opierająca się na samych fotografiach, prawda? Jeśli ktoś będzie potrzebował większej rozdzielczości obrazu, linka do strony fotografa, modelki, czy samego zdjęcia, niech śmiało pisze w komentarzu albo na Gadu (tu szybciej mnie złapiecie). Proszę jednak żebyście dokładnie podali, o który obrazek chodzi, bo mają różnych autorów :) Co do ścieżki dźwiękowej, zakochałam się w niej~ Uwielbiam delikatny głos Donghae i idealnie współgrający z nim rap Hyuka. Tak, tak, wiem, mam hopla na punkcie Super Junior, ale nie wstydzę się tego~ Do następnej notki, Robaczki~

3 komentarze:

  1. Awhiiiiiii, wróciła moja Nee-chi! ^w^

    Po przeglądnięciu zdjęć z tej notki, połowa trafiła na mój komputer. Cóż mówić, zawsze dodasz coś, co mi się bardzo spodoba, i dobrze, że tak jest.

    Cóż by jeszcze mówić...Szczęśćia w Nowym Roku 2014~!
    Pozdrawiam, Kryształowy Robaczek~

    *gąsienica z kryształu górskiego pełznie sobie w świat~! Kiedyś zmieni się w motylaa~!*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, bardzo mi się przyda <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, podobają mi się zwłaszcza ten zimowy i te z kwiatami <3 szkoda, że nie było żadnych bardziej... "artystycznych", jeśli wiesz, co mam na myśli, chociaż one mogłyby stanowić zupełnie oddzielną notkę. Z pewnością zaglądnę tu, kiedy będę wybierać się z przyjaciółką na sesję!
    Pozdrawiam i jeszcze raz powiem, że cieszę się z Twojego powrotu!
    [historie-niewyszukane.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń